beantwoord

Zyxel WiFi defect, klantenservice niet bereikbaar

Reputatie 1
Beste....
ik heb al dagen geen WiFi ,alle stappen ondernomen die zijn maar nog steeds niet te vinden ,modem lampjes branden zoals het hoort.
het modem is inmiddels wel ca 8 jaar oud,ik zou graag willen weten wat ik kan doen,klantenservice kon ik alleen iets inspreken....

gr.Dylan
icon

Beste antwoord door jimny 15 januari 2019, 21:11

Denk haast zeker te weten dat het Wifi gedeelte van de Zyxel is overleden, kortom tijd voor een nieuw modem lijkt mij, vul in je forumprofiel je postcode+huisnummer en je klantnummer in dan ziet webcare wie je bent als ze je topic oppakken
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Denk haast zeker te weten dat het Wifi gedeelte van de Zyxel is overleden, kortom tijd voor een nieuw modem lijkt mij, vul in je forumprofiel je postcode+huisnummer en je klantnummer in dan ziet webcare wie je bent als ze je topic oppakken
Reputatie 1
Dank voor de snelle reactie,het lijkt er idd op dat het modem zijn beste tijd gehad heeft,ik heb mijn klantnr nu ingevuld,is het de bedoeling dat ik daarachter op dezelfde regel mijn postcode en huisnummer schrijf?
Reputatie 8
Badge +17
Vul je podtcode en huisnr daar ook maar in, alhoewel webcare met je klantnummer ook goed uit de voeten kan
Reputatie 7
Badge +8
Hi Dylan, niet fijn dat je WiFi het niet meer doet, en dat het niet lukte de klantenservice te pakken te krijgen. Ik help je graag verder!

Fijn dat jimny je al op weg geholpen heeft. Ik ben het met hem eens, het lijkt erop dat het WiFi gedeelte van je modem defect is. Je krijgt een nieuw modem van me, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis! Laat je weten wanneer je 'm hebt ontvangen en of alles is gelukt? 🙂
Reputatie 1
Goedemorgen,
Fijn dat er een nieuw modem mijn kant opkomt 😊
ik zal het laten weten als ik hem heb en alles weer werkt.

Gr. Dylan
Reputatie 1
Hoi Alexandra,
Vandaag het nieuwe modem ontvangen,ik heb hem net geïnstalleerd en alles werkt perfect 😊
Bedankt voor de goede service,het oude modem gaat morgen terug naar jullie.
Gr.Dylan
Reputatie 8
Badge +17
Fijn dat het nieuwe modem de oplosing is en bedankt voor de terugkoppeling
Reputatie 7
Badge +8
Hi Dylan, super dat alles gelukt is met het nieuwe modem, en vooral dat 't opgelost is 🙂 Dankjewel voor de terugkoppeling en graag gedaan. Je weet ons te vinden als we iets voor je kunnen doen!

Reageer