Zyxel P-2812HNU: wel draadloos verbonden, browser laadt geen pagina's

• 28 januari 2013
  • 3 reacties
  • 2396 keer bekeken

Badge
Hi,

Sinds vanochtend het Zyxel P-2812HNU modem up and running. "Groen" DSL lampje, "groen" WLAN lampje. Wanneer ik mijn Windows XP laptop via Ethernet kabel op het modem aansluit, is Internet verbinding razendsnel. Wanneer ik de laptop via Wireless verbindt met WPA2, krijg ik wel een goede verbinding, maar mijn browser laadt geen pagina's. Zelfde verhaal met mijn Mac Mini met OSX en iPhone 5: wel een goede draadloze verbinding, maar browsers laden geen pagina's.

Zou er in het modem een DNS setting zijn die je moet activeren of zo? In de management console van het modem vallen de volgende DNS settings te lezen:
DNS Server 1 = 192.168.1.254
DNS Server 2 = From ISP = 195.241.77.55 
DNS Server 3 = From ISP = 195.241.77.58

Alvast bedankt voor de gouden tip!
Mark

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@MarkHuijnen,

Welkom op ons forum! :)

Ik zie dat het modem vannacht een firmware-update heeft gehad. Het modem nu een reset (paperclip achterin het 'reset'-gaatje drukken gedurende 20 seconden) geven en opnieuw instellen zou voor verbetering kunnen zorgen.

Ik lees het graag of dit gewerkt heeft.

Henk
Badge
Yes! Alles werkt. Kan nu heerlijk draadloos internetten met mijn Mac, mijn Windows laptop en mijn iPhone. Bereik is prima, verbinding is goed. Zeer tevreden klant. 
Reputatie 4
Badge +3
@MarkHuijnen,

Super! Bedankt voor de terugkoppelin!

Topic gaat op slot.

Henk