beantwoord

Zyxel P-2812HNU-F1 word zelfstandig ondernemer

• 27 september 2015
  • 3 reacties
  • 540 keer bekeken

Goedemiddag Allemaal,

Ik heb een Zyxel P-2812HNU-F1 en sinds gisteren is deze nogal vreemd aan het doen.

Er zijn gisteren familieleden die blijven tot maandag en sinds zij er zijn is de wifi weg.
Is hoogstwaarschijnlijk puur toeval.

Nu heb ik ingelogd in het modem en is mijn SSID en WPA2 password ineens compleet anders.
Daarnaast zie ik heel die nieuwe SSID niet op welk apparaat dan ook.

Ik wil het terug veranderen maar zodra ik apply aan klik springt alles weer op die vreemde nieuwe SSID.
Bekabeld doet het modem het trouwens prima.
Heb internet op de PC en Televisie.

Ik kan trouwens ook niets veranderen in het modem.

Ik vind het alleen raar dat sinds mijn gasten er zijn ineens dit gebeurt terwijl de 3+ jaar vanaf ontvangen modem tot nu er nooit problemen zijn geweest.

Als er iemand het ei van Columbus heeft hoor ik het echt heel graag.
icon

Beste antwoord door Stephen 28 september 2015, 14:40

Beste dagundo85, wat vervelend dat het modem vreemde kuren vertoont. Ik zie dat je vanmiddag contact hebt gehad met de klantenservice en dat je een nieuw modem van ons ontvangt. Laat je weten hoe het nieuwe modem functioneert wanneer je deze hebt ontvangen?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +18
Hallo dagundo85,

Je kan het modem resetten naar de fabrieksinstelling. Dan moet je wel alles wat je zelf hebt aangepast/veranderd weer aanpassen.
Wellicht kan webcare zien of je modem aan vervanging toe is.
Reputatie 8
Badge +16
Beste dagundo85, wat vervelend dat het modem vreemde kuren vertoont. Ik zie dat je vanmiddag contact hebt gehad met de klantenservice en dat je een nieuw modem van ons ontvangt. Laat je weten hoe het nieuwe modem functioneert wanneer je deze hebt ontvangen?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo dagundo85, ik zie dat je het modem op woensdag 30 september hebt ontvangen en ook hebt aangesloten. Deze functioneert naar behoren neem ik aan? Ik kijk uit naar jouw reactie.