beantwoord

Zyxel P-2812HNU-F1 wifi werkt niet meer

• 2 november 2019
  • 7 reacties
  • 174 keer bekeken

Reputatie 1

Beste Telfort,

Vandaag is het wifi van onze modem er mee opgehouden. We hadden al vaker uitval, maar een reset heeft tot nu toe altijd geholpen. Vandaag maakte een reset geen verschil en zelfs een factory reset kan het wifi niet meer aan de praat krijgen. De wireless instellingen via de webinterface worden bij een wijziging ook niet opgeslagen. Wijzigingen bij een ander deel (bijv DHCP pool) kunnen wel gewoon worden gewijzigd. 

Deze informatie, samen met wat ik hier op het forum lees, doet vermoeden dat de wifi module is overleden. Is het mogelijk een vers modem te ontvangen?

Mvg,

Robbert Geers

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 4 november 2019, 09:01

Hoi @Oppersjaak, jouw modem heeft het inderdaad begeven. Ik heb je dan ook een nieuwe gestuurd. Deze ontvang je binnen twee werkdagen. Ik hoor graag of deze wel werkt.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent Als je topic aan de beurt is, het WiFi gedeelte van je Zyxel modem is namelijk defect  dus tijd voor een nieuw modem

Reputatie 1

Vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent Als je topic aan de beurt is, het WiFi gedeelte van je Zyxel modem is namelijk defect  dus tijd voor een nieuw modem

aangevuld!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Oppersjaak, jouw modem heeft het inderdaad begeven. Ik heb je dan ook een nieuwe gestuurd. Deze ontvang je binnen twee werkdagen. Ik hoor graag of deze wel werkt.

Reputatie 1

Goedemorgen @Bart - Telfort ,

Ik heb nog geen modem voorbij zien komen en ook geen notificatie van een pakketje gemist. Wil je checken of het pakketje inderdaad verzonden is naar Moordrecht?

Het leven is zwaar zonder WiFi ;)

Mvg,

Robbert

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie het inderdaad. Het pakketje is wel naar het juiste adres gestuurd, alleen nog niet aangekomen. :( Dit kan elk moment gebeuren, de bezorger is onderweg en zal voor 16.00 uur het pakketje bij je bezorgen.

Reputatie 1

@Bart - Telfort , het modem is inderdaad vandaag aangekomen. Meteen geïnstalleerd en WiFi werkt weer prima. Bedankt!! Ik zal de oude Zyxel retour sturen zoals gevraagd.

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal super, graag gedaan. 

Wanneer we nog een keer weer iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten. 

Reageer