beantwoord

Zyxel P-2812HNU-F1 sinds enige weken regelmatig geen wifi beschikbaar

  • 17 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 539 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds enige tijd (weken denk ik) is regelmatig de wifi van de Zyxel P-2812HNU-F1 niet beschikbaar. Ik heb al talloze keren de Zyxel spanningsloos gemaakt (+ 10 sec.) dan doet ie het wel weer, maar op een zeker moment is de wifi toch weer niet beschikbaar. Ik heb nu firmaware versie V3.11TUE8, is er misschien een betere versie beschikbaar gekomen? Zo ja, hoe kan ik hier aan komen?

Groeten, Eddy
icon

Beste antwoord door Eddy Berg 22 oktober 2016, 13:48

Hallo Stephen,

Mijn oplossing lag erin om eerst uberhaubt met wifi verbonden te zijn op de Experia Box en daarna was het geen probleem om via http://192.168.2.254 in te loggen.

Problex fixed, bedankt voor het meedenken!

Eddy
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Eddy, welkom op het forum. Ik denk dat de WiFi-functie van jouw modem zijn beste tijd heeft gehad. Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending en arriveert binnen enkele werkdagen. Laat je dan even weten hoe het nieuwe modem functioneert?
Reputatie 1
Hallo Stephen,

Ik heb de Experia Box V8 ontvangen, waarvoor dank!
Zoals in de brief aangegeven heb in de oude modem vervangen voor de nieuwe, kabeltje voor kabeltje.
De TV-ontvangt gaat al prima, dus dat is mooi.
Alleen staat in de brief beschreven dat het internet-lampje op het modem zou knipperen, maar deze brand continu en het wireless-lampje knippert constant. Los daarvan lukt het niet om op http://192.168.2.254 in te kunnen loggen. Als ik op de link klik in de webpage https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifiinstellingen-zo-haal-je-het-beste-uit-wifi.htm dan krijg ik de melding "De wachttijd voor de verbinding is verstreken".

Hoe krijg ik toegang tot de Experia Box V8? Het wil nog niet lukken.

Eddy
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Eddy, bedankt voor het melden en graag gedaan. Zou je het modem een harde reset willen geven? Wellicht dat het daarna lukt om in te loggen. In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Hallo Stephen,

Mijn oplossing lag erin om eerst uberhaubt met wifi verbonden te zijn op de Experia Box en daarna was het geen probleem om via http://192.168.2.254 in te loggen.

Problex fixed, bedankt voor het meedenken!

Eddy
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Stephen,

Mijn oplossing lag erin om eerst uberhaubt met wifi verbonden te zijn op de Experia Box en daarna was het geen probleem om via http://192.168.2.254 in te loggen.

Problex fixed, bedankt voor het meedenken!

Eddy

Haha fijn dat het is opgelost en bedankt voor het melden.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! :)

Op dit topic plaats ik een slotje.