beantwoord

Zyxel P-2812HNU-F1 More AP optie

• 18 juni 2015
  • 4 reacties
  • 544 keer bekeken

This device can enable up to 4 wireless networks to work at the same time. Assign a name and a security level (if needed) to start the 2nd, 3rd, and 4th wireless network services.

Het geeft aan dat ik 4 wireless netwerken kan opzetten heb er 1 opgezet maar ik vraag me af of er extra kosten in rekening worden gebracht.

Justus,
icon

Beste antwoord door Enterprise 18 juni 2015, 21:32

Nee, voor het gebruik hiervan worden geen kosten in rekening gebracht.
Je betaalt tenslotte voor het gebruik van de wifi van de modem ook niets extra's.

N.B. dat van die 4 wireless netwerken klopt overigens niet, je kan maar één (extra) AP opzetten (naast de bestaande wifiverbinding natuurlijk).
Je hebt er dus al 2 dan.
Telfort heeft deze optie van 4 AP's beperkt naar 1 AP in de firmware maar vergeten de tekst van de interface zelf aan te (laten) passen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Nee, voor het gebruik hiervan worden geen kosten in rekening gebracht.
Je betaalt tenslotte voor het gebruik van de wifi van de modem ook niets extra's.

N.B. dat van die 4 wireless netwerken klopt overigens niet, je kan maar één (extra) AP opzetten (naast de bestaande wifiverbinding natuurlijk).
Je hebt er dus al 2 dan.
Telfort heeft deze optie van 4 AP's beperkt naar 1 AP in de firmware maar vergeten de tekst van de interface zelf aan te (laten) passen.
Reputatie 8
Badge +2
@Enterprise,

Heel goed! Dank je voor deze melding. Ik ga dit doorzetten naar de afdeling die hier iets mee kan. Wellicht dat dit t.z.t. kan worden aangepast.

@JustOnFIre,

Anders nog iets? :)

Michael
Reputatie 8
Badge +9

Heel goed! Dank je voor deze melding. Ik ga dit doorzetten naar de afdeling die hier iets mee kan. Wellicht dat dit t.z.t. kan worden aangepast.

Graag gedaan... ;)
Het is geen halszaak maar wellicht iets om mee te nemen in een komende firmware-update... :8
Reputatie 8
Badge +2
@Enterprise,

Eensch. Ik heb het medegedeeld aan het ontwikkelingsteam, ze hebben het inmiddels in beraad. 🆒

Michael

Reageer