beantwoord

Zyxel modem wifi werkt niet meer

• 13 november 2017
  • 4 reacties
  • 223 keer bekeken

Hoi,

ik heb via mijn Zyxel modem geen wifi meer. Ik heb de aansluitingen gecontroleerd, het modem gereset maar het heeft allemaal niks opgelost. Ethernet werkt wel maar wifi niet meer en het lijkt erop dat het wifi knopje op het modem niet meer werkt en het daaraan ligt.

Groetjes,
Chiara
icon

Beste antwoord door Stephen 14 november 2017, 17:03

Hallo Chiara, wat vervelend dat je zonder WiFi zit. Aangezien je alles al hebt geprobeerd dan kunnen we concluderen dat de WiFi-functie van je modem het heeft begeven. Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele dagen. Laat je dan even weten hoe het nieuwe modem functioneert?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan! 😃
Hoi, het modem is vandaag aangekomen en alles werkt weer. Hartelijk bedankt voor de supersnelle service!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Chiara, wat vervelend dat je zonder WiFi zit. Aangezien je alles al hebt geprobeerd dan kunnen we concluderen dat de WiFi-functie van je modem het heeft begeven. Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele dagen. Laat je dan even weten hoe het nieuwe modem functioneert?
Reputatie 8
Badge +11
Je ZyXEL is waarschijnlijk een oud beestje. Er zijn er de laatste tijd meerdere waarvan vooral het wifi-deel het opgeeft.
Als verder alles wel werkt zal het daaraan liggen en wordt je modem vervangen. Hopelijk is webcare snel aan je topic toe.

Reageer