beantwoord

Zyxel modem werkt niet goed meer

• 14 september 2019
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Al een half jaar problemen met Zyxel modem van 2013. Sinds vandaag geeft ook herstarten geen sjoege meer. Probleemoplosser doorlopen maar er is ook geen bekabeld internet en de reset knop kan ik zo lang indrukken als ik wil, de lampjes gaan niet uit.
Te zien aan de andere threads op het forum komen problemen met deze modem nogal veel voor. Kunnen jullie mij een nieuwe opsturen?

Wellicht als dit vaak een probleem is dat men via de probleemoplosser direct naar een pagina met aanvraag nieuwe modem en geleid kan worden bij een Zyxel van meer dan 5 jaar oud bijvoorbeeld?

Met vriendelijke groet, Tessa

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 september 2019, 10:54

Goedemorgen @T. van Mechelen, zo te lezen is jouw Zyxel echt aan het einde van zijn Latijn. Ik lees dat je al verschillende dingen geprobeerd hebt, maar dat het geen verschil meer maakt. Dat is niet fijn. Goed dat je het laat weten, ik help je graag verder. Dankjewel voor de suggestie voor de probleemoplosser op de website, deze neem ik mee :)

Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk, binnen enkele werkdagen thuis! Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Goedemorgen @T. van Mechelen, zo te lezen is jouw Zyxel echt aan het einde van zijn Latijn. Ik lees dat je al verschillende dingen geprobeerd hebt, maar dat het geen verschil meer maakt. Dat is niet fijn. Goed dat je het laat weten, ik help je graag verder. Dankjewel voor de suggestie voor de probleemoplosser op de website, deze neem ik mee :)

Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk, binnen enkele werkdagen thuis! Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?

Reageer