beantwoord

Zyxel modem vervangen

• 30 juli 2019
  • 11 reacties
  • 374 keer bekeken

Reputatie 1
Beste medewerker,

Mijn zyxel modem begint kuren te vertonen door het regelmatig wegvallen van het signaal. en ik heb gezien dat dit apparaat end of life is. Kan deze vervangen worden en wat kan ik daarvoor doen als klant?

Met vriendelijke groet,

Margaretha
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 30 juli 2019, 16:15

Ik zie het @fmario, merci! Ik heb daarmee meteen een nieuw modem toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen, laat je weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, goed om te lezen dat het zoveel beter werkt! 🙂 Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.
Reputatie 1
De modem werkt naar behoren en is vele malen stabieler dan de oude Zyxel. Mijn dank is groot

Gr

Margaretha en fmario
Reputatie 1
Ik laat uiteraard weten wanneer ik die modem in gebruik neem en wat mijn ervaringen ermee zijn, hartelijk dank
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het @fmario, merci! Ik heb daarmee meteen een nieuw modem toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen, laat je weten hoe het daarmee gaat?
Reputatie 1
@Jasper - Telfort De gegevens zijn aangevuld
Reputatie 1
Ik heb het klantnummer toegevoegd en mijn postcode en huisnummer
Reputatie 1
Staat deze ook op de digitale bankafschriften?
Reputatie 1
Ik heb nog nooit Mijn Telfort aangemaakt, en heb ook nergens een document gekregen met daarop inloggegevens
Reputatie 8
Badge +17
Ais je inlogt op je mijn Telfort thuis kun je daar je klantnummer vinden evenals je facturen
Reputatie 1
Waar kan ik mijn klantnummer vinden? ik krijg namelijk nooit facturen opgestuurd oid
Reputatie 8
Badge +11
Hi @fmario, welkom op het forum. Als de Zyxel hebt kan de WiFi na een tijd minder worden, dan kunnen we je daar een nieuw modem voor sturen. Wat je daarvoor kunt doe is jouw forumprofiel aanvullen met het klantnummer, de postcode en huisnummer en daarna hieronder een reactie plaatsen. Dan kan ik dit voor je in gang zetten 🙂

Reageer