beantwoord

Zyxel modem p-2812hnu-F1 wifi werkt niet meer

• 7 juni 2019
  • 5 reacties
  • 176 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

de wifi van ons zyxel modem P-2812HNU-F1 werkt niet meer. we hebben alle stappen van storing en onderhoud via de website van telfort al uitgevoerd en de tips op het forum maar de wifi werkt nog steeds niet. we lazen hier op het forum dat er meerdere zyxel modems momenteel al worden vervangen ivm dat de wifi module kapot is. zou u ons aub ook een nieuw modem kunnen toesturen?
alvast bedankt en met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 8 juni 2019, 10:19

Hallo @abap715, welkom hier op het forum! Ik denk inderdaad ook dat de Zyxel vervangen moet worden, heb je daarover al contact gehad met de klantenservice of kan ik je daar nog bij helpen? Als het nog niet gelukt is help ik je graag, als je in dat geval je forumprofiel kunt aanvullen met je postcode, huisnummer en klantnummer van de Thuis aansluiting kan ik aan de slag. Ik hoor het graag van je.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo@abap715 , het snelste wordt je geholpen door Telfort even te bellen:

Contact met de klantenservice

Bel met 0900 9596 en spreek je vraag in
(Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten)
Tip! Heb je een technische vraag over Internet, TV of Bellen? Zorg dan dat je op locatie bent als je belt.
[h4]Openingstijden[/h4]
Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur
Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur
Reputatie 1
oke, dat zal ik doen mvg
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @abap715, welkom hier op het forum! Ik denk inderdaad ook dat de Zyxel vervangen moet worden, heb je daarover al contact gehad met de klantenservice of kan ik je daar nog bij helpen? Als het nog niet gelukt is help ik je graag, als je in dat geval je forumprofiel kunt aanvullen met je postcode, huisnummer en klantnummer van de Thuis aansluiting kan ik aan de slag. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
hallo jasper,

bedankt voor je vraag. het is opgelost inmiddels.
mvg
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, bedankt voor de terugkoppeling 🙂 Fijn dat het daarmee weer werkt, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer