Zyxel modem maakt geen verbinding met WiFi

• 22 maart 2016
  • 7 reacties
  • 769 keer bekeken

Beste Telfort,
Al enige tijd hebben wij problemen met ons modem. Het is geen uitzondering als wij deze 2 of 3 x moeten resetten per dag. Heel vervelend! Het maakt eigenlijk niet uit of je m opnieuw opstart of een harde reset doet. Een paar uur later kun je t weer herhalen...kortom: zijn er nog andere opties? Wij zijn er best klaar mee nu.....

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk type modem heb je

Is dit modem zo dicht mogelijk aangesloten op het ISRA punt

Plaats je volgende post een foto van je aansluiting
Hoi Jimny, helaas lukt het uploaden van de foto niet wegens gebrek aan WiFi.....ik heb een wit zyxel modem waarvan de aansluitening nog geen meter verder zit. En ja, alle kabeltjes zijn goed aangesloten. 3 jaar lang nergens last van gehad. Wil je meer klantgegevens? Adres oid?
Reputatie 8
Hoi Jimny, helaas lukt het uploaden van de foto niet wegens gebrek aan WiFi....
Dan sluit je een netwerkkabeltje aan tussen modem en PC / laptop.
Heb je van dat slechte WiFi in ieder geval geen last, en kun je wel fotootjes plaatsen.
Ok, bedankt voor je antwoord. Netwerkkabel is niet voor handen, dus morgen verder.
Ok, bedankt voor je antwoord. Netwerkkabel is niet voor handen, dus morgen verder.

Zit in doos waar in ook je modem zat. Geel.

Zit in de doos waar in ook je modem zat. Geel.

Bekijk deze check lists ook eens.
https://forum.telfort.nl/wifi-269/druk-jouw-wifi-omgeving-44762
https://forum.telfort.nl/gebruiken-267/wegvallende-internetverbinding-volg-deze-checklist-49460
Reputatie 8
Badge +2
Hi Izzie! Welkom. Vervelend dat WiFi niet lekker werkt. Hier is vást een goede reden voor. Als je zegt dat je het modem 'reset', start je deze dan opnieuw op (reboot) of 'reset' je deze echt door het verzonken resetknopje 10 seconden ingedrukt te houden met een paperclip? Als je dit laatste nog niet gedaan hebt, zie ik graag dat je dit uitvoert. Na deze procedure wil ik je vragen de tips te volgen op deze en deze pagina's. Indien het hierna alsnog niet lekker werkt, laat het dan weten alsjeblieft. We helpen je hier graag verder! 🙂

Reageer