beantwoord

Zyxel model geen wifi meer

• 15 september 2016
  • 10 reacties
  • 286 keer bekeken

Geen wifi Zyxel modem. Alles werkt, tv, bekabeld internet. Alleen de wifi doet helemaal niks. Ik heb het hele proces doorlopen op de site, stroom eraf, reset etc maar hij vind m niet. Geeft ook niet aan dat er überhaupt een signaal is. Wlan staat wel aan.

Wat kan ik doen, ik kan zo erg moeilijk werken.
icon

Beste antwoord door Luin 21 september 2016, 18:30

Hi Luin, ik zie dat er een ander modem onderweg is naar jou en vanmiddag bezorgd zal gaan worden.

Bezorgmoment
Vandaag 20 september
15:30 - 17:30 uur

Laat je het me weten als je 'm binnen hebt en hoe die werkt? :)

Ik heb het modem inmiddels binnen en de wifi lijkt het op het eerste oog goed te doen. Bedankt voor de hulp! Ik weet alleen niet of het een met het ander te maken heeft, maar nu kan ik mijn opnames op de tv niet meer bekijken.
Bekijk reactie

10 reacties

Badge +1
Hoi Luin, ik zie dat mijn collega al een ander modem/router voor je heeft aangevraagd!
Hoi Luin, ik zie dat mijn collega al een ander modem/router voor je heeft aangevraagd!

Klopt, als het goed is zijn de problemen morgen weer opgelost.

m.vr.gr.
Badge +1
Hi Luin, ik zie dat het pakketje zojuist is bezorgd! :)

Geef je ons nog een update als je 'm aangesloten hebt?
Hi Luin, ik zie dat het pakketje zojuist is bezorgd! :)

Geef je ons nog een update als je 'm aangesloten hebt?

Hallo, daar gaat iets mis. Ik krijg mijn netwerk niet te zien. Terwijl alles wel lijkt te kloppen.. Zojuist gebeld, maar daar ging iets mis met de verbinding. Kunnen jullie mij anders terugbellen?

Met vr. gr.
Badge +1
Hoi Luin! Dat klinkt niet best! Heb je het nieuwe modem al een harde reset gegeven?
Hoi Luin! Dat klinkt niet best! Heb je het nieuwe modem al een harde reset gegeven?
Nee je collega's hebben dat gedaan. Die komen tot de conclusie dat de nieuwe defect moet zijn om een of andere reden. Maar het is niet mogelijk om mij een andere te sturen. Het lijkt nu dus dat ik pas maandag of dinsdag teruggebeld kan worden. Kan dit niet anders opgelost worden? Ik zit dan sws tot woensdag zonder WIFI..

mvg
Badge +1
Hi Luin, ik zie dat er een ander modem onderweg is naar jou en vanmiddag bezorgd zal gaan worden.

Bezorgmoment
Vandaag 20 september

Laat je het me weten als je 'm binnen hebt en hoe die werkt? 🙂

Bezorgmoment
Vandaag 20 september

Laat je het me weten als je 'm binnen hebt en hoe die werkt? :)

Ik heb het modem inmiddels binnen en de wifi lijkt het op het eerste oog goed te doen. Bedankt voor de hulp! Ik weet alleen niet of het een met het ander te maken heeft, maar nu kan ik mijn opnames op de tv niet meer bekijken.
Badge +1
Hoi Luin, wat fijn dat de WiFi het weer doet! :D

Wel gek wat de opnames betreft, dat zou namelijk geen verband moeten hebben met het aansluiten van een ander modem. Zijn de opnames nog steeds zoek?
Hoi Luin, wat fijn dat de WiFi het weer doet! :D

Wel gek wat de opnames betreft, dat zou namelijk geen verband moeten hebben met het aansluiten van een ander modem. Zijn de opnames nog steeds zoek?

Dat mijn opnames om de paar weken een aantal dagen niet terug te vinden zijn is idd wel raar. Elke keer als je ze probeert te openen reset de ontvanger zich. Ik had elders hier op de site al een topic hierover geopend. Ik heb inmiddels een hard reset gedaan van de tv ontvanger en nu zijn ze er weer en alles doet het nu weer. Eerder was dit niet de oplossing, maar ik ben allang blij dat nu alles het weer doet. Ik vrees alleen dat mijn probleem met de opnames over een tijdje wel weer terug komt. Iig bedankt voor de hulp mbt de Wifi, dat werkt nu weer prima!

Reageer