beantwoord

Zyxel geeft geen wifi meer

• 11 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 232 keer bekeken

Beste,
Sinds 1 uur krijg ik geen wifi signaal meer uit m'n zyxel modem?
Modem 3 maal gereset zoals aangegeven in dit forum en op diverse andere sites maar helaas geen internetverbinding te krijgen.
Wat nu?
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 12 augustus 2018, 17:36

Hi Beije, welkom op het forum. Wat Franzki aangeeft is helemaal juist. Ik heb een nieuwe modem voor je besteld. Ik verwacht dat je het voor woensdag binnen hebt. 🙂 Laat je even weten of het met de nieuwe wel lukt?

Edit: opgelost.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Vervelend dat je modem het niet meer goed doet.

Het Zyxel-modem is een relatief oud modem... dus het kan zomaar zijn dat de Wifi-module defect geraakt is. En dan moet Telfort het modem vervangen. Op dit forum leest Telfort Webcare mee en zij kunnen een vervangend modem opsturen. Maar als je echt haast hebt met je Wifi, dan zou je morgen even moeten bellen met de Telfort klantenservice.

In de tussentijd zou je kunnen proberen om morgen ergens een los Wifi-accesspoint te regelen als je heel erg afhankelijk bent van Wifi. Want het opsturen van een nieuw modem kan een paar dagen duren.
Reputatie 5
Badge +8
Hi Beije, welkom op het forum. Wat Franzki aangeeft is helemaal juist. Ik heb een nieuwe modem voor je besteld. Ik verwacht dat je het voor woensdag binnen hebt. 🙂 Laat je even weten of het met de nieuwe wel lukt?

Edit: opgelost.
Beste Alex,
nieuwe modem in goede orde ontvangen en aangesloten: probleem opgelost!
Dankjulliewel voor de snelle service en goede afhandeling, het oude modem is onderweg naar jullie.

MVG Jeroen Beije
Reputatie 5
Badge +8
Beste Alex,
nieuwe modem in goede orde ontvangen en aangesloten: probleem opgelost!
Dankjulliewel voor de snelle service en goede afhandeling, het oude modem is onderweg naar jullie.

MVG Jeroen Beije

Fijn om te horen. Laat me gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen.

Reageer