vraag

Zyxel 2601HN-F1 problemen

• 14 november 2014
  • 15 reacties
  • 865 keer bekeken

Ik ondervind de laatste dagen erg veel problemen met het zyxel modem. De wifi snelheid is sowieso erg langzaam, en valt geregeld weg/uit. Ik heb de tips die op dit forum te vinden zijn, geprobeerd/gedaan, zonder resultaat. Wat kan ik nog meer doen?

15 reacties

Badge
@JRdeGraaff,

Allereerst welkom op het forum! Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met jouw WiFi verbinding.
Wil je mij laten weten of er op deze pagina klik nog tips staan die je kunt gebruiken en of deze hebben geholpen?

Ik zie jouw reactie graag tegemoet.

Kim
Hallo Kim,

Ik heb de tips allemaal geprobeerd, niks lijkt te helpen. Vanmorgen resette het modem vier keer uit zichzelf. Volgens mij is ie op sterven na dood. Wat kan ik nog meer doen?

Greetz, JRdeGraaff
Reputatie 8
Badge +17
Is je modem wel zo dicht mogelijk max 50 cm aangesloten op het IS/RA punt
Kun je een foto plaatsen van je aansluiting en welke heb je volgens de bijlage
Het modem staat dichtbij het is/ra punt en het is d van de bijlage, alleen zit de aansluiting aan de onderkant. Foto lukt helaas niet
Reputatie 8
Badge +19
De ZyXEL 2601 modem gaat alweer een poosje mee en kan inderdaad wel aan vervanging toe zijn... 😉
Reputatie 8
Badge +16
@JRdeGraaff,

Het modem is inderdaad aan vervanging toe zoals Enterprise heeft aangegeven. Ik heb je daarom zojuist een nieuw modem verstuurd. Laat je weten hoe het nieuwe modem functioneert wanneer je deze hebt ontvangen?

Stephen
@JRdeGraaff,

Het modem is inderdaad aan vervanging toe zoals Enterprise heeft aangegeven. Ik heb je daarom zojuist een nieuw modem verstuurd. Laat je weten hoe het nieuwe modem functioneert wanneer je deze hebt ontvangen?

Stephen

Heb je de adresgegevens niet nodig dan?
Reputatie 8
Badge +16
@JRdeGraaff,

Je post vanaf je Telfort verbinding. Aan de hand van je IP adres kan ik dus jouw aansluiting en adresgegevens zien. :)

Stephen
@JRdeGraaff,

Je post vanaf je Telfort verbinding. Aan de hand van je IP adres kan ik dus jouw aansluiting en adresgegevens zien. :)

Stephen

Ok, dat vermoedde ik al 🙂
Is er ook een track & trace nummer bekend?
Reputatie 8
Badge +16
@JRdeGraaff,

Ja, ik zie dat het modem vandaag arriveert tussen 14.30 en 16.30 uur arriveert. Laat je weten doe deze functioneert wanneer je het hebt aangesloten?

Stephen
@JRdeGraaff,

Ja, ik zie dat het modem vandaag arriveert tussen 14.30 en 16.30 uur arriveert. Laat je weten doe deze functioneert wanneer je het hebt aangesloten?

Stephen

@Stephen,

Dat is niet meer dan logisch 🙂. Alvast bedankt voor de snelle oplossing
@JRdeGraaff,

Stephen

@Stephen,

Na wat inlog- en internetproblemen in het begin, lijkt het nu goed te gaan. Mocht het toch weer fout gaan, meld ik mij uiteraard weer. In ieder geval bedankt tot zover.

Dat is niet meer dan logisch 🙂. Alvast bedankt voor de snelle oplossing
Ik heb hetzelfe probleem....kan ik ook n nieuwe modem omtvangen??
Reputatie 8
Badge +16
@gwendolien,

Excuses voor de late reactie. Ik zie dat jij een een andere type Zyxel modem hebt.
Kun je de problemen die jij ervaart omschrijven aub? Alvast bedankt.

Stephen

Reageer