beantwoord

Zwak WiFi signaal

Reputatie 1
Ik heb de Zyxel P-2812HNU-F1 modem s/n S110Y25034022 sinds 2012.
Vorige paar maanden begon de modem niet goed te werken en ging de WiFi bereik snel achter uit. Afgelopen maanden is het erger geworden, ik moet herstart zichzelf minimaal1x per dag,omdat mijn internet televisie en mobile kwijt signaal .Ik heb de afgelopen maanden al heel vaak een hard reset uitgevoerd maar zonder succes,het is nog steeds aan het crashen.

Is het mogelijk om een nieuwe modem te krijgen?
Mvg. Piotr Litwin

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 4 januari 2019, 14:59

Welkom op het forum @piotrek311278, dat klinkt inderdaad alsof de Zyxel aan haar laatste loodjes bezig is. Ik heb je daarom meteen een nieuwe toegestuurd. Binnen 2-3 werkdagen zal je deze ontvangen. Laat je ons weten hoe het daarmee gaat?

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
dat betekent dat je Zyxel modem aan het eind van haar latijn is de oplossing is dan een ander modem, zet in je forum profiel je klantnummer en postcode+ huisnummer dan weet webcare wie je bent zodra ze aan je topic toezijn
Reputatie 1
Bedankt voor het antwoord, ik heb de gegevens ingevuld,Ik wacht op contact met de klantenservice.
Reputatie 8
Badge +9
Welkom op het forum @piotrek311278, dat klinkt inderdaad alsof de Zyxel aan haar laatste loodjes bezig is. Ik heb je daarom meteen een nieuwe toegestuurd. Binnen 2-3 werkdagen zal je deze ontvangen. Laat je ons weten hoe het daarmee gaat?
Reputatie 1
Jasper, bedankt voor je snelle reactie,natuurlijk zal ik na installatie schrijven hoe de nieuwe modem werkt.Mvg.Piotr☺
Reputatie 1
Na het uitwisselen van de router werkt het internet sneler download 62.53 Mb/s Upload 28.75 Mb/s, het wifi-signaal is in het hele huis in een straal van 15 meter, er hangt niets op dat is wat ik wilde, bedankt.😉
Reputatie 8
Badge +17
Dat is goed nieuws , bedankt voor de terugkoppeling
Reputatie 8
Badge +9
Dat is goed om te lezen inderdaad, fijn dat het nu weer goed werkt :)
Graag gedaan en als we nog iets anders voor je kunnen betekenen weet je ons te vinden.

Reageer