beantwoord

Zomertijd

  • 27 maart 2017
  • 4 reacties
  • 658 keer bekeken

Ik heb op mijn modem Experia V10 in- en uitschakeltijden voor Wifi ingesteld. Vanmorgen ontdekte ik dat ik (nog) geen Wifi had. Het modem bleek nog steeds op wintertijd te staan, waardoor ik pas om 8.00 uur Wifi had in plaats van om 7.00 uur. Hoe kan ik de tijd aanpassen?
icon

Beste antwoord door Babylonia 27 maart 2017, 13:29

Bij mij was het ook niet aangepast naar zomertijd.
Even ingelogd -----> Bovenaan menu "Instellingen" -----> linkerkant menu "SNTP"
Rechterkant een keer op knop "Toepassen" klikken, en het wordt omgezet.
(Dus verder niets veranderen. Alleen een keer die knop extra activeren corrigeerde de tijd).

Overigens zit ik hier nog steeds op firmware versie V1.01.01T01.4v3
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Maak je gebruik van het ECO schema dan moet je even inloggen op je modem en wellicht dat schema veranderen
Reputatie 8
Badge +17
De tijd op de V10 is gewoon mee veranderd.

En dan hoef je dat schema juist NIET aan te passen...
Reputatie 8
Bij mij was het ook niet aangepast naar zomertijd.
Even ingelogd -----> Bovenaan menu "Instellingen" -----> linkerkant menu "SNTP"
Rechterkant een keer op knop "Toepassen" klikken, en het wordt omgezet.
(Dus verder niets veranderen. Alleen een keer die knop extra activeren corrigeerde de tijd).

Overigens zit ik hier nog steeds op firmware versie V1.01.01T01.4v3
Reputatie 3
Badge +2
Ter info bij softwareversie :V1.01.01T01.6 is dit probleem er nog steeds.
De tip van Babylonia was nu dan ook zeer goed bruikbaar.

Kwam er vanmorgen per toeval achter , afgelopen zaterdag de V10 ontvangen , die bevalt mij prima.
Heb ook er ook niets "moeilijks" aanhangen.

Reageer