Zilver Zyxel modem


najim
  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Beste Telfort,
Mijn zilveren Zyxel modem werkt niet meer naar behoren. Laatste paar weken geen of heel slechte WiFi. Vandaag gereset en helemaal niet meer detecteerbaar. Ook via de kabel valt de verbinding steeds weg. Aangezien in de probleemoplosser online het zilveren Zyxel modem niet meer wordt genoemd, alleen de witte, denk ik dat dit een heel oud model is en deze wellicht defect is. Op dit model staat de netwerknaam en het wachtwoord ook niet op de sticker, op de nieuwere modellen wel. Graag zsm hulp of vervangen.
Alvast bedankt,
Najim

3 reacties

nelly jacoba
Reputatie 4
Badge +2
Dat is zeker een oudje!
Webcare kan vervanging voor je regelen. Wordt even wachten tot ze je topic oppakken.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Najim, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst stuur ik je dan een nieuw modem.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Bedankt voor jouw gegevens Najim! Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen. Als je mij dan een bericht stuurt zodra je het modem hebt aangesloten dan zal ik een vergoeding met jou bespreken.

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)