vraag

wl_4100 met wifi problemen

• 27 juni 2014
  • 5 reacties
  • 511 keer bekeken

Reputatie 1
Als eerste wil ik me graag even voorstellen, Ben remco, Nieuw op dit forum en ook nog niet zo lang lid van het telfort glasvezel familie.Heb dit nu een paar weken en op 1 of andere manier is mijn wifi signaal heel onstabiel en zelfs niet te bereiken, ik heb firmware 2.2 erop zitten (dat had ik al gelezen, maar blijft een probleem om mijn tablet te koppelen waardoor ik geen tv op 2e scherm heb. Van alles al geprobeerd, van reset tot stekker eruit en erin. maa niets helpt

Wie kan me helpen

5 reacties

Reputatie 1
Al geprobeerd om het kanaal van je router te veranderen?
Reputatie 1
Dank je wel voor je reactie Annemieke72.

Ja mocht ook geen baad hebben, vreemde is heb de afgelopen weken nergens last van gehad en de laatste 4 dagen continu nu het probleem. had altijd verbinding en zo van de ene op het andere moment valt het weg, bevriest het beeld op de tablet etc. Heb een reset gedaan en alles terug naar fabrieks instellingen dus hoop dat dit het probleem heeft verholpen, maar ben er bang voor. Na deze actie moest ik wederom stroom van router afhalen omdat ik nu ook geen bedraad internet meer had. erg vreemd allemaal. zal ook even contact opnemen met klantenservice hierover
Reputatie 1
Dank je wel voor je reactie Annemieke72.

Ja mocht ook geen baad hebben, vreemde is heb de afgelopen weken nergens last van gehad en de laatste 4 dagen continu nu het probleem. had altijd verbinding en zo van de ene op het andere moment valt het weg, bevriest het beeld op de tablet etc. Heb een reset gedaan en alles terug naar fabrieks instellingen dus hoop dat dit het probleem heeft verholpen, maar ben er bang voor. Na deze actie moest ik wederom stroom van router afhalen omdat ik nu ook geen bedraad internet meer had. erg vreemd allemaal. zal ook even contact opnemen met klantenservice hierover

He wat vervelend...misschien toch wel een probleem met je modem? maar dat is inderdaad een dingetje voor telfort zelf. Succes ermee!
Reputatie 1
ondertussen de WLR-4004 gekregen van Telfort en op dit moment draai ik naar tevredenheid, geen blocks meer gehad en alles lijkt stabiel te draaien, mijn dank daar voor
Badge
@remcoc,

Fijn om te horen dat de Wifi problemen inmiddels zijn opgelost met de ontvangst van een nieuwe router!
Mocht je ooit nog andere vragen hebben, dan weet je me te vinden.

Kim

Reageer