beantwoord

Wireles

Goedemorgen ,

heb een vraagje mijn wireles werk niet meer hebt alles gedaan maar zonder succes
wat kan ik nog meer doen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 januari 2019, 16:21

Hoi Nor2, ik lees dat jouw Wifi niet meer werkt. Dat is niet zo mooi. :(

Nu wilde ik graag eens meekijken, echter op het klantnummer in jouw Forumprofiel vind ik een abonnement dat al lange tijd is opgezegd. Zou je deze informatie willen updaten met zoveel mogelijk gegevens? Ik ontvang graag een reactie als je dat gedaan hebt, dan kijk ik meteen mee.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je een zyxel modem hebt dan wordt het tijd voor een nieuw modem omdat het wifi gedeelte defect is, zo ja vul in je forumprofiel je klantnummer en postcode en huisnummer in dat weet webcare wie je bent zodrs ze je topic oppakken.
Heb je geen Zyxel maar een experia modem geef je modem een harde reset door het gaatje aan de achterkant 10 seconden in te drukken
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Nor2, ik lees dat jouw Wifi niet meer werkt. Dat is niet zo mooi. :(

Nu wilde ik graag eens meekijken, echter op het klantnummer in jouw Forumprofiel vind ik een abonnement dat al lange tijd is opgezegd. Zou je deze informatie willen updaten met zoveel mogelijk gegevens? Ik ontvang graag een reactie als je dat gedaan hebt, dan kijk ik meteen mee.

Reageer