beantwoord

Wifisterkte en snelheid zijn enorm laag geworden

• 24 maart 2018
  • 5 reacties
  • 208 keer bekeken

In ons huis met houten vloeren en wanden is het wifisignaal echt schrikbarend slecht (geworden)

Zie afbeelding boven (bekabeld op laptop)
de 2 onderstaande zijn 2 wifi op telefoon

Wifi op laptop is ongeveer hetzelfde als die van de telefoon, maar dit is minder belangrijk.
het is gewoon niet echt de bedoeling dat de filmpjes op facebook of youtube niet bij kunnen bufferen omdat het internet niet snel genoeg is, als ik hem van de wifi af haal en op 4g kijk is het geen probleem.

Ik heb de Witte Experia box V8,

Graag een reactie!
icon

Beste antwoord door Wieger DB 3 april 2018, 09:47

Hoi Frank, bedankt voor het testen. Wel zonde dat het geen verbetering heeft geboden. Daarom heb ik het nieuwe modem voor je besteld. Die komt snel jouw kant op.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Frank, bedankt voor het testen. Wel zonde dat het geen verbetering heeft geboden. Daarom heb ik het nieuwe modem voor je besteld. Die komt snel jouw kant op.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Frank, welkom op het forum. Ik begrijp dat de afgelopen tijd je wifi snelheid erg slecht geworden is. Uit de speedtests die je hebt uitgevoerd zie ik inderdaad dat de snelheid erg laag is. Met de tips van jimny heb je en paar trucs om je wifisnelheid te verbeteren. Heb je daar resultaat mee gemerkt? Zo niet, dan ga ik je modem uit voorzorg vervangen.
Ik heb wat dingen geprobeerd uit de tips van Jimmy,
Niets haalt eigenlijk echt uit waar ik op zit te wachten.

Ik heb het overdag nog een keer gedaan met de babyfoon uit, dit heeft geen invloed op het wifisignaal.

Vandaag bij het tegelijk opstarten van 2 laptops kapte de modem er helemaal mee en was tv kijken zelfds niet mogelijk meer, na resetten gelukkig wel weer.

Ik zie de nieuwe modus graag zo snel mogelijk tegemoet.

Bedankt voor jullie reacties.

Frank molenaar
Wieger,

Bedankt,

Ik heb net de modem vervangen, en zal de oude jullie kant weer opsturen.

nu gaan we even aankijken wat de snelheid doet.

bedankt voor je actie
Reputatie 8
Badge +17
Neem onderstaande link eens door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-van-telfort.htm?cid=redirect:www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi.htm

Reageer