beantwoord

Wifi Zyxel werkt niet

• 20 juli 2019
  • 11 reacties
  • 213 keer bekeken

Hallo,

de Wifi van mijn Zyxel modem werkt niet meer. Alles geprobeerd: kabels nagekeken, opnieuw opgestart, gereset. De wifinaam is gewoon niet zichtbaar. Zowel de naam die ik zelf had ingevoerd (en na resetten is verdwenen en sindsdien ook niet meer is te wijzigen) als de naam na t resetten. Zowel op mobiel als op pc. Bekabeld werkt internet wel en de tv doet het ook gewoon. Is dit ook een hardware probleem? Zoja kan ik dan zo spoedig mogelijk een nieuw modem krijgen? Heb ook al op TelfortFB en -Twitter hulp gevraagd maar t duurt allemaal zo vreselijk lang voor ik een reactie/antwoord krijg! Mijn telefoondata gaat erg hard zo!
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 juli 2019, 10:23

Hoi @Suuzzz72, ik lees dat jouw WiFi van de Zyxel het heeft begeven. Niet fijn. Nu zie ik dat mijn collega van webcare inmiddels een nieuw modem heeft aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Dus dat is geregeld.

Webcare FB/Twitter is inderdaad op zaterdag tot 22.00 uur aan het werk. Al werken we wel op volgorde van binnenkomst. Hierdoor kan het soms iets langer duren.

Enfin het nieuwe modem is aangevraagd. Ik hoor graag als je deze ontvangen hebt en hoe deze werkt.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Op dit forum wordt je na het weekend geholpen ,vul in ieder geval opje forumprofiel je postcode en huisnummer in dan zien ze wie je bent en ik ga er vanuit dat het Wifi gedeelte van het modem defect is
Ik heb mijn klantnummer ingevuld. Dat lijkt me voldoende om mijn gegevens op te halen voor Telfort.
Volgens de site is Telfort op zaterdag tot 22.00 uur bereikbaar. Maar tot op heden heb ik nog nergens een reactie mogen ontvangen. Bellen gaat helaas niet.
Reputatie 8
Badge +17
Een nieuw modem wordt toch nooit eerder verstuurd dan na het weekend en heb je dan op zijn vroegst Dinsdag
Ik besef me heus dat mijn probleem niet direct is opgelost. Maar zou t toch wel fijn vinden om een reactie te krijgen van Telfort als ze aangeven op zaterdag tot 22.00 uur bereikbaar te zijn en ik om ca half 4 een vraag heb gesteld via Twitter en FB. Kreeg om 7.00 uur nota bene een enquete op Twitter terwijl er geen enkele reactie van Telfort is gekomen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Suuzzz72, ik lees dat jouw WiFi van de Zyxel het heeft begeven. Niet fijn. Nu zie ik dat mijn collega van webcare inmiddels een nieuw modem heeft aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Dus dat is geregeld.

Webcare FB/Twitter is inderdaad op zaterdag tot 22.00 uur aan het werk. Al werken we wel op volgorde van binnenkomst. Hierdoor kan het soms iets langer duren.

Enfin het nieuwe modem is aangevraagd. Ik hoor graag als je deze ontvangen hebt en hoe deze werkt.
Hallo Bart, bedankt voor je reactie! Fijn dat er een nieuwe modem wordt gestuurd. Ik weet natuurlijk dat er op volgorde van binnenkomst wordt gewerkt. Ik heb echter geen enkele reactie mogen ontvangen, behalve een enqueteverzoek op twitter om 19.00. Dat is toch vreemd? Anyway, ik laat weten of de nieuwe modem is gearriveerd en of het werkt. Bedankt!
Reputatie 8
Badge +11
Heel vreemd. Ik zie dat mijn collega er wel mee aan de slag is geweest. Klinkt nu alsof zijn bericht niet bij je is doorgekomen. 😞 In ieder geval komt er een nieuwe modem je kant op. Ik hoor graag hoe deze werkt. 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat je het nieuwe modem hebt ontvangen. Volgens mij werkt alles weer zoals het moet toch!
Hoi Bart, nieuwe modem is inderdaad woensdag gearriveerd en alles werkt gelukkig weer naar behoren! .Er was op FB een bericht naar me gestuurd maar die bleek niet bij mij doorgekomen en daar was bij jullie geen foutmeling van gekomen. Vandaar dat het leek alsof ik geen bericht had gehad. Maar t is allemaal netjes opgelost en goed gekomen. Heel fijn!
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal super! Fijn om te lezen dat alles weer werkt en waardoor het mis ging.

Mocht er weer iets zijn, laat het weten en een heel fijn weekend gewenst.
Doe ik! Dank je wel en ik wens jullie ook een mooi weekeinde toe.

Reageer