beantwoord

Wifi Zyxel modem valt regelmatig weg

• 14 december 2015
  • 5 reacties
  • 529 keer bekeken

Badge
Beste helpdesk,
de wifi-verbinding van mijn thuisnetwerk valt regelmatig (meerdere keren per uur) weg.
Ik verlies dan verbinding met mijn laptop of telefoon.
Het ligt niet aan mijn laptop/telefoon, of alle apparatuur in mijn huis moet vervloekt zijn ;-)
Heb al eens een andere kanaal van het wifi netwerk geprobeerd; geen resultaat.
Voorheen nooit last van gehad, laatste paar maanden dus wel. Zou mijn modem zijn beste tijd hebben gehad?
Overigens werkt de bekabelde internetverbinding wel prima.

Hoor graag, dank alvast!

Mvg R. Hendriks
icon

Beste antwoord door jimny 14 december 2015, 19:49

Heb je android toestel in de buurt download dan de WIFI analyzer vanaf playstore, want de ene dag zul je zien dat je op een rustig WIFI kanaal zit en de andere dag is hetzelfde kanaal net spagetti
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Doorloop onderstaande link eens

https://forum.telfort.nl/thuisnetwerk-draadloos-269/druk-jouw-wifi-omgeving-44762
Badge
Thanks voor de snelle reactie Jimmy!
Ik had bewust al benoemd dat ik al eerder van kanaal gewisseld was, de voorgestelde link heeft dus niet zoveel meerwaarde vrees ik.
Reputatie 8
Badge +18
Heb je android toestel in de buurt download dan de WIFI analyzer vanaf playstore, want de ene dag zul je zien dat je op een rustig WIFI kanaal zit en de andere dag is hetzelfde kanaal net spagetti
Badge

Ik ga het proberen morgen en kom er zsm op terug! Thanks.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rein, aangezien je er niet op terug bent gekomen dan ga ik ervan uit dat je geen problemen meer ervaart met je WiFi. 🙂 Bij deze plaats ik een slotje op dit topic.

@jimny,

Bedankt!