beantwoord

WiFi zakt om de paar dagen weg

Reputatie 1
Ook ik heb de laatste tijd een probleem met de wifi.
Na een reboot van het modem werkt de wifi perfect, voor 1 a 2 dagen, daarna maken apparaten geen verbinding meer of het gaat enorm traag. Een reboot van het modem en het begint weer te werken.
En dat terwijl het modem meestal een uptime had van minimaal een paar maanden zonder problemen.

Admin: reactie afgesplitst van ander topic
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 16 december 2018, 10:36

Hoi Jali. ik lees dat de WiFi steeds minder wordt. Dat is knap irritant. Een reboot werkt dan even, maar daarna wordt het steeds minder. 😞 Ik ben nu heel benieuwd wat je allemaal al gedaan hebt om de WiFi te verbeteren. Heb je bijvoorbeeld alle tips op de website al eens doorlopen? Geeft dat verbetering?

Het kan bijvoorbeeld zijn dat er iets veranderd is in de omgeving waardoor de WiFi nu is gaan storen. Dit hoeft niet per se bij jouw thuis te zijn, maar er kan bij de buren bijvoorbeeld ook een verandering hebben plaatsgevonden waar jij helaas last van hebt. In ieder geval ben ik benieuwd.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Hoi Jali. ik lees dat de WiFi steeds minder wordt. Dat is knap irritant. Een reboot werkt dan even, maar daarna wordt het steeds minder. 😞 Ik ben nu heel benieuwd wat je allemaal al gedaan hebt om de WiFi te verbeteren. Heb je bijvoorbeeld alle tips op de website al eens doorlopen? Geeft dat verbetering?

Het kan bijvoorbeeld zijn dat er iets veranderd is in de omgeving waardoor de WiFi nu is gaan storen. Dit hoeft niet per se bij jouw thuis te zijn, maar er kan bij de buren bijvoorbeeld ook een verandering hebben plaatsgevonden waar jij helaas last van hebt. In ieder geval ben ik benieuwd.
Reputatie 1
Het probleem is er nog steeds, lijkt wel iets minder vaak voor te komen de laatste dagen.
Ben voornemens om voorgoed afscheid te nemen van de experia wifi en nu maar eens goede accesspoints op te hangen van ubiquity,
De internetverbinding is verder prima in orde.
Reputatie 6
Badge +9
Dat is wel erg balen zeg, dat kan ik goed begrijpen. Nu geef je aan op zoek te gaan naar een goed access point. Ik hoop dat deze een betere verbinding gaat geven. Wil je dat nog delen?
Reputatie 1
Bart - Telfort schreef:

Dat is wel erg balen zeg, dat kan ik goed begrijpen. Nu geef je aan op zoek te gaan naar een goed access point. Ik hoop dat deze een betere verbinding gaat geven. Wil je dat nog delen?

Zal het zeker laten weten
Reputatie 6
Badge +9
Super. Mocht je zo nog andere vragen krijgen, dan horen wij dat graag.

Reageer