beantwoord

Wifi werkt wel op de pc, maar niet op de mobiele apparaten

• 5 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 3409 keer bekeken

We hebben 3 tablets en 3 mobiele telefoons in huis. Van de ene op de andere dag werkte op 5 van de 6 apparaten de wifi niet meer maar op 1tje wel en op de PC ook. Daar ging ook wat mis trouwens, maar ik heb de wifi opnieuw geregistreerd voor de pc en sindsdien geen problemen meer. Gedaan wat er gezegd wordt: router even uit en weer aan, niks. Op mobiele apparaten de wifi "vergeten" en dan weer instellen, werkt niet. Bij de Ipad is het zelfs zo dat ik de melding krijg dat het wachtwoord niet klopt terwijl dat bij de andere apparaten wel lijkt te kloppen, maar dan zonder dat er verbinding gemaakt wordt. Het is al een week of 2 zoals het nu is. Vorige week had ik, ik weet niet eens hoe, het even weer goed, maar sinds we een weekendje weggeweest zijn met tablets en mobieltjes en er opnieuw contact met de wifi gemaakt zou moeten worden, lukt het helemaal niet meer. Weet iemand wat hier aan de hand is en nog beter, weet iemand wat we kunnen doen?
icon

Beste antwoord door Stephen 7 oktober 2015, 11:39

Beste Rotan, welkom op het forum! Wat vervelend dat WiFi niet meer werkt op de andere apparaten. Graag het modem een harde reset geven. Dit doe je door het resetgaatje op de achterkant van het modem ingedrukt te houden totdat het powerlampje begint te branden. Wacht daarna totdat het modem volledig is opgestart. Als het goed is dan zal WiFi het weer doen op alle apparaten. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Beste Rotan, welkom op het forum! Wat vervelend dat WiFi niet meer werkt op de andere apparaten. Graag het modem een harde reset geven. Dit doe je door het resetgaatje op de achterkant van het modem ingedrukt te houden totdat het powerlampje begint te branden. Wacht daarna totdat het modem volledig is opgestart. Als het goed is dan zal WiFi het weer doen op alle apparaten. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rotan, aangezien een reactie is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat het WiFi-probleem is opgelost. Zo niet, dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.