beantwoord

WiFi werkt sinds paar dagen niet meer

• 27 juli 2019
  • 6 reacties
  • 142 keer bekeken

Reputatie 1
mijn WiFi werkt sinds een paar dagen niet meer, ter wel de WiFi het jaren zonder probleem heeft gedaan. Heb de modem al aan/uit gezet maar niks helpt

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 29 juli 2019, 13:46

Hi @Milad-6, welkom bij ons op het forum. Ik zie dat je een Zyxel modem hebt en ik denk dat het beter is als we deze vervangen door een nieuwer type. Ik heb dat al meteen voor je in gang gezet, er is een nieuw modem naar je onderweg. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen, laat je weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hi @Milad-6, welkom bij ons op het forum. Ik zie dat je een Zyxel modem hebt en ik denk dat het beter is als we deze vervangen door een nieuwer type. Ik heb dat al meteen voor je in gang gezet, er is een nieuw modem naar je onderweg. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen, laat je weten hoe het daarmee gaat?
Reputatie 1
Reputatie 1
Bedankt
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, ik wacht je bevindingen af.
Reputatie 1
Hi Jasper, ik heb de nieuwe modem ontvangen en alles werkt weer.
Bedankt!
Reputatie 8
Badge +11
Dat is fijn om te lezen 🙂 Veel plezier met de verbinding en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer