beantwoord

WiFi werkt niet op Windows, wel op Android

• 16 januari 2019
  • 1 reactie
  • 71 keer bekeken

Internet thuis, zowel wifi.als.met kabel werkt laptop met windows al paar dagen niet. Android telefoon wel. Andere laptop gekocht dat dat die kapot was en.direct.zelfde.router tig x gereset niks. Hopeloos dit. Ga nu zeker weg bij telfort maar wil.tot.die.tijd fatsoenlijke oplossing

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 17 januari 2019, 12:20

Hoi R, niet fijn dat je WiFi verbinding het niet doet, zeker nadat je een nieuwe laptop gekocht hebt, en het daarop ook niet werkt. Ik snap dat je daarvoor een oplossing wilt hebben, ik help je graag verder.

Je hebt je gegevens al in je profiel gezet zie ik, super. Zodoende zie ik dat je al contact gehad hebt met mijn collega van de klantenservice, en dat er een nieuwe router naar je onderweg is. Fijn dat dat geregeld is. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt, en of het daarmee opgelost is?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi R, niet fijn dat je WiFi verbinding het niet doet, zeker nadat je een nieuwe laptop gekocht hebt, en het daarop ook niet werkt. Ik snap dat je daarvoor een oplossing wilt hebben, ik help je graag verder.

Je hebt je gegevens al in je profiel gezet zie ik, super. Zodoende zie ik dat je al contact gehad hebt met mijn collega van de klantenservice, en dat er een nieuwe router naar je onderweg is. Fijn dat dat geregeld is. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt, en of het daarmee opgelost is?

Reageer