beantwoord

WiFi werkt niet op mobiele telefoon

  • 18 juni 2019
  • 36 reacties
  • 696 keer bekeken

Hallo

Ik heb al weken last van mijn wifi op me mobiel vindt het heel vervelend maar hij gooit me heel vaak eruit en moet dan op me 4G verder en dat vindt ik helemaal niet nodig als mijn wifi gewoon goed moet functioner vindt dit heel vervelend dus hoop snel dat jullie hier snel iets mee gaan doen

Alvast bedankt m.v.g. m melsen

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 22 augustus 2019, 09:55

Goedemorgen @Kaboutertje, helemaal goed, dat kunnen we nog proberen. Je ontvangt het nieuwe modem binnen ongeveer twee werkdagen thuis. Ik ben benieuwd hoe het daarmee gaat. Mocht het onverhoopt geen verschil maken, dan moet er echt iemand bij je thuis komen kijken en je daar verder helpen.
Bekijk reactie

36 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Is het alleen de phone die niet goed werkt of heb je nog meer devices die dezelfde klacht hebben
Alleen de telefoon en heb pas een nieuwe telefoon dus dat moet het niet kunnen zijn
Reputatie 8
Badge +16
Wat voor modem of router gebruik je voor je Wifi?
Experia box v10A
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Kaboutertje, als ik het goed begrijp valt de WiFi alleen weg op jouw nieuwe telefoon en werkt het op andere apparaten wel goed? Of zijn er geen andere apparaten verbonden met de WiFi?
Het WiFi signaal wordt door de Experia Box uitgezonden, op afstand hebben wij daar geen invloed op. Je kunt zelf naar de instellingen van het WiFi netwerk kijken in de Experia Box, je kunt daar het kanaal wijzigen. Daarmee zendt het netwerk op een andere frequentie uit, dat kan het verschil maken voor jouw telefoon. Ik hoor graag van je hoe het daarna gaat.
Hllo @Jasper - Telfort

Ik ga dit morgen even bekijken hoe en wat en ik ben de enigste thuis alleen als er nog meer mensen zijn is dit nog meer een ramp
Reputatie 8
Badge +11
Dat is goed, ik hoor je bevindingen morgen graag van je.
Deze telefoon is ook het enige apparaat waar jij mee probeert te verbinden dus?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Kaboutertje, had je gisteren nog kans gehad om het te bekijken? 🙂
@Jasper - Telfort sorry dat ik nu pas reageer maar het lukt mijn niet om het kanaal te wijzigen
Reputatie 8
Badge +11
Wat gebeurt er precies als je het kanaal wilt wijzigen? Had je de stappen op de link in mijn eerdere bericht gevolgd, kreeg je daarbij een foutmelding of gebeurde er iets anders?
Nou ik ben er allemaal niet goed in ik kan misschien aan me vriend vragen die van het weekend kom of hij voor me wilt kijken
Reputatie 8
Badge +11
Dat is voor jou makkelijker inderdaad, dan hoef je je niet op onbekend terrein te begeven en kan hij het voor je wijzigen. Laat je na het weekend weten of het daarmee lukt?
Ook dit heeft niet geholpen het blijft gewoon zo en me vriend en me zus waren van het weekend hier en die hadden ook last van de wifi dus het kan niet aan mijn telefoon liggen het licht dus echt aan de wifi wat gaan we hier nou mee doen want ik hou hier niet zo van zit meer op me 4G dan op de wifi en ik vindt dat dat niet mogelijk is dat dat zo moet als je in je eigen huis geen eens goeie wifi hebt @Jasper - Telfort
Reputatie 8
Badge +11
Het WiFi signaal gaat door de lucht, daardoor is het afhankelijk van omgevingsfactoren. Welke kanalen heeft hij allemaal geprobeerd? Je zei eerder ook dat het op andere apparaten wel goed ging, maar nu gaat het ook niet goed op telefoons van anderen. Werken de andere apparaten die je eerder noemde nog wel goed nu?
Ik heb nu alles al geprobeerd maar niks werkt al paar keer naar jullie gebeld krokg ik maar 2 keuzes en dan daarna wordt er opgehangen en ik ben nu niet alleen die op de wifi zit en elke keer weg valt ook me vriend heeft er last van 1 of ik wil dat jullie langs komen van monteur of een nieuwe modem op ga sturen want wordt hier een beetje gek van vorigemaand is gewoon me data helemaal op gegaan van me telefoon terwijl ik dat nooit op maakte dus de wifi is gewoon k.t dus wat gaan we hier nou mee doen
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Kaboutertje, welkom terug. Ik mijn vorige bericht stelde ik een aantal specifieke vragen, met het doel om samen naar een oplossing te kijken. Zou je die vragen alsnog kunnen beantwoorden?
Die vragen wil ik gerust beantwoorden geen probleem
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Kaboutertje Kom maar op met die antwoorden, dan kan de moderator je verder helpen.
Die vragen heb ik al antwoordt opgegeven geen enkele sateliet of wa dan ook werkt ben ook in de modem geweest maar daar kan je niet veel en die links doen ook niet veel ik wil gewoon dat er 1 of een monteur gaat langs komen op Mijn adres om te kijken wat eraan de hand is of gewoon een nieuwe modem opsturen of iets anders de rest ga ik niks doen want niks helpt
Reputatie 8
Badge +7
Die vragen heb ik al antwoordt opgegeven geen enkele sateliet of wa dan ook werkt ben ook in de modem geweest maar daar kan je niet veel en die links doen ook niet veel ik wil gewoon dat er 1 of een monteur gaat langs komen op Mijn adres om te kijken wat eraan de hand is of gewoon een nieuwe modem opsturen of iets anders de rest ga ik niks doen want niks helpt
Hallo @Kaboutertje , blijkbaar niet, want anders reageert @Jasper - Telfort niet zo naar je toe.
Ja dan heb ik eroverheen gelezen mijn excuses maar niks helpt dus wil dat we op een goeie manier eruit komen
Reputatie 8
Badge +11
Dat willen we beide, daarvoor heb ik zoveel mogelijk informatie nodig. Stel dat ik een monteur aanvraag hiervoor en hij kan het met een kleine wijziging verhelpen kan hij daar kosten voor in rekening brengen. Dat zou zonde zijn, dus dat wil ik dan voorkomen. Met de informatie die ik op dit moment heb, heb ik nog niet genoeg om te beslissen wat de beste vervolgstap is. Welke kanalen zijn er allemaal geprobeerd, op hoeveel apparaten werkt het nu wel en niet, zit daarbij nog een verschil tussen computers/laptops en mobiele telefoons?
De kanalen die u me een keer heb gegeven hebben we geprobeerd niks en me vriend heeft er last van op zijn mob en laptop en ik alleen me mob een computer heb ik wel maar die staat nooit aan en voor de rest heb ik geen apparaten in huis op de wifi
Reputatie 8
Badge +11
Ik weet niet welke kanalen je hebt geprobeerd, er zijn er geen gegeven in dit topic 🙂 Werkte het voorheen met dit modem wel beter, of gaat het sinds het begin zo?
Dat weet ik.niet we hebben het geprobeerd ja me vriend dan heb een paar geprobeerd welke weet ik niet en in het begin was dat enkele keer maar niet heel vaak nu is dat om het kwartier soms qel minder als een kwartier

Reageer