beantwoord

WiFi werkt niet meer op Zyxel

• 12 november 2019
  • 6 reacties
  • 85 keer bekeken

hallo,

Ik hebt een Zyxel-model.

Ik word steeds van internet afgegooit en nu herkent mijn wifi op mijn mobiel mijn netwerk niet eens meer.

Ik heb alle stappen doorlopen, ressetten, stekker eruit, ander wifi-kanaal enz. 

Nu hoor/lees ik dat mogelijk mijn modem nogal is verouderd en het hieraan kan liggen.

Anders zou ik graag opties ontvangen hoe dit probleem te behandelen.

groetjes 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 november 2019, 09:14

Hoi @Spoekie28, welkom bij ons op het forum! Ik heb hetzelfde vermoeden als Babylonia, dat de Zyxel het niet lang meer volhoudt. Daarom heb ik je meteen een vervangend modem toegestuurd, die zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8

Vul alvast je forum profielgegevens verder aan in de afgeschermde velden met:
Postcode + huisnr.    -    Klant.nr.    -    Tenaamstelling wie het internetcontract heeft afgesloten.

Kan Telfort je het snelste verder helpen, omdat ze dan weten op welke connectie het betrekking heeft.
Zullen dan wellicht een nieuwe modem/router toesturen. (ZyXEL's hebben hun langste tijd gehad).

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Spoekie28, welkom bij ons op het forum! Ik heb hetzelfde vermoeden als Babylonia, dat de Zyxel het niet lang meer volhoudt. Daarom heb ik je meteen een vervangend modem toegestuurd, die zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

@Jasper - Telfort  bedankt. Ik wacht de modem af en laat het je weten .

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan, ik wacht jouw bevindingen af :slight_smile:

Nieuwe modem ontvangen, geinstalleerd volgens instructies, wifi opnieuw ingesteld.

Na enige instellingen te veranderd hebben, werkt alles nu naar behoren.

Bedankt voor het snelle reageren en handelen.

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @Spoekie28, goed om te lezen dat het daarmee is verholpen. Veel plezier met de herstelde verbinding en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer