beantwoord

Wifi werkt niet meer. Gehacked?

  • 8 juli 2019
  • 7 reacties
  • 146 keer bekeken

Goedemorgen,

Sinds vijf dagen werkt mijn WiFi niet meer. Er komt wel signaal binnen, digitale tv werkt. WiFi niet, dus geen internet en Netflix. Als ik Safari open, komt er een pop up met de tekst dat de website zich mogelijk anders voordoet, om gegevens te stelen?? Onveilige server verbinding. Ben ik nu gehacked of is de modem kapot??? Graag hulp, kan niet zonder internet. Van alles geprobeerd, resetten etc.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 8 juli 2019, 10:40

Hallo @Post1980, zoals je het beschrijft deel ik het vermoeden van Enterprise. Ik ben meteen voor je gaan kijken, op dit moment ben je niet afgesloten door een achterstallige betaling. Wel staat er nog een melding over van een eerdere factuur, deze heb ik nu laten vrijgeven. Binnen 4 uur zal de verbinding weer terug moeten komen 🙂
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Heb je wel werkend internet als je een apparaat (bijv. een laptop) bekabeld aansluit op de modem..?
Goedemorgen,

Geen laptop, gebruik alleen iPhone.
heb wel Smart TV bekabeld maar werkt niet, geen verbinding.
Reputatie 8
Badge +19
Misschien kan een webcare medewerker eens kijken of er geen achterstallige betaling is want dan wordt je verbinding ook afgesloten...
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Post1980, zoals je het beschrijft deel ik het vermoeden van Enterprise. Ik ben meteen voor je gaan kijken, op dit moment ben je niet afgesloten door een achterstallige betaling. Wel staat er nog een melding over van een eerdere factuur, deze heb ik nu laten vrijgeven. Binnen 4 uur zal de verbinding weer terug moeten komen 🙂
Goedemorgen Jasper,

Bedankt voor de reactie, zal het zo even nakijken. Had betalingen ingeboekt. Heel fijn als ik zo weer internet heb! Bedankt, hopelijk werkt het zo gewoon. Prettige dag en groet.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat er bij het vrijgeven van de verbinding iets niet helemaal goed is gegaan, ik heb daarom nu een melding aangemaakt naar een achterliggende afdeling. Zij gaan dat nu ook voor ons bekijken, zodra ik daar een reactie op heb deel ik het met je.
Reputatie 8
Badge +11
De specialisten geven aan dat de verbinding het nu weer moet doen. Uit je privébericht begreep ik dat dat ook het geval is. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer