beantwoord

WiFi werkt niet meer

• 12 september 2019
  • 11 reacties
  • 254 keer bekeken

Reputatie 1
Al sinds twee weken werkt de WiFi niet meer in huis. Ik heb het complete stappenplan doorlopen en ondanks dat weigert de WiFi van de modem te werken. Ik ben ondertussen ten einde raad en zie graag een oplossing voor dit probleem.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 12 september 2019, 16:00

Dag @Varsham. Van harte welkom hier. Wat rot dat je al zo lang zonder WiFi zit. Wat @jimny zegt klopt: het lijkt erop dat de WiFi-functie van je modem defect is. Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit heb je binnen 3 werkdagen in huis. Laat je weten of dan alles weer naar behoren werkt? ☺
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk modem heb je precies, als het een Zyxel modem is dan is waarschijnlijk het WiFi gedeelte defect
Reputatie 1
Ik heb inderdaad een Zyxel modem met zo een kenmerkende blauwe knop schuin op de hoek van het modem.
Reputatie 8
Badge +17
Vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare Telfort wie je bent Als ze aan je topic toe zijn en besluiten om je defecte Zyxel te vervangen
Reputatie 1
Jimny bedankt voor je reactie! Ik heb mijn gegevens op mijn profiel verder aangevuld.
Dan wacht ik een reactie van Webcare af en hoop ik gauw weer thuis met de WiFi verbonden te zijn.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Varsham. Van harte welkom hier. Wat rot dat je al zo lang zonder WiFi zit. Wat @jimny zegt klopt: het lijkt erop dat de WiFi-functie van je modem defect is. Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit heb je binnen 3 werkdagen in huis. Laat je weten of dan alles weer naar behoren werkt? ☺
Reputatie 1
Bedankt Natasja! Dan zie ik de nieuwe modem binnenkort tegemoet. Zodra ik het heb geïnstalleerd en getest of alles goed werkt, dan laat ik het hier weten.
Reputatie 7
Badge +9
Geen enkel probleem, @Varsham. Ik wacht je berichtje af!
Reputatie 1
Goeiemorgen @Natasja - Telfort,

Tot op heden heb ik nog geen pakket met nieuwe modem ontvangen, ook geen briefje van de postbezorger dat het bij de buren is bezorgd of dat ik het pakket bij een ophaalpunt kan ophalen. Klopt het dat de modem nog niet naar mijn huisadres is verzonden?
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Varsham. Wat gek dat je nog geen modem hebt ontvangen. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de aanvraag op een of andere manier is vastgelopen. Ik heb de aanvraag direct opnieuw gedaan. Met een beetje geluk heb je het nieuwe modem morgen in huis. ☺
Reputatie 1
Afgelopen zaterdagmiddag heb ik de nieuwe modem ontvangen en zondag aangesloten. Alles werkt nu weer zoals ik gewend was.

Hartstikke bedankt!
Reputatie 7
Badge +9
Graag gedaan, @Varsham. Fijn dat het modem alsnog zo snel is bezorgd. Goed om te lezen dat alles weer werkt. 😄

Reageer