beantwoord

WiFi werkt niet

Beste
uren UUUUUUUUUREN ben ik bezig jullie stappenplan op te volgen hetgeen niet lukt daar wij GEEN wifi hebben, maar ook op 4G lukt het niet!! Tig keren hebben verbinding gemaakt tussen modus en versterker. Tig leer ben ik van voor af aan begonnen met jullie stappenplan op sms ik heb de app om het juiste kanaal gedownload
tig keer heb ik jullie willen bellen met wachttijden tussen de 12 en 15 min UUUUUREN van ons leven heeft ons dit speurwerk gekost en UUUUREN van ons leven heeft een 6 koppig gezin dit al gekost. WIJ KRIJGEN GEEN STEUN VAN JULLIE!!! Wij krijgen een sms en DAARNA VERBREKEN JULLIE NA LANG WACHTEN de verbinding. Wij zijn klaar met Telfort en willen een schade vergoeding voor hele dagen op 4G te moeten zijn en GEEN PERSOONLIJK contact met jullie te krijgen Experia Box v10 en versterker aecadyan

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy & titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 januari 2019, 12:16

Hoi lindastassen, wat een verhaal zeg, ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je ontzettend baalt. Ik begrijp dat de WiFi niet werkt, maar ook de tv krijg je niet aan de praat? Nu heb je al flink wat pogingen gedaan om het in werking te krijgen, maar zonder succes. Dat is zeker niet fijn, zeker niet als een groot gezin er van afhankelijk is.

Vervolgens probeer je contact te krijgen, echter lukt het nauwelijk om er doorheen te komen omdat de lijn opgehangen wordt. Dat is niet de bedoeling, excuses daarvoor.

Ik zie dat het inmiddels toch gelukt is contact te krijgen. Er is een monteur voor je aangevraagd. Heel fijn. Heb je al een afspraak kunnen maken? Anders kan je morgen ook bellen met 088-2000121 om de afspraak te maken. Daarnaast ben ik ook heel benieuwd hoe het bezoek met de monteur verlopen is. Wil je dat nog delen?

Bekijk reactie

2 reacties

Hallo @lindastassen ,
haal sv.p. je privégegevens weg uit je topic i.v.m. je privacy.
Beter kun je in je profieldeel dat alleen voor Telfort zichtbaar is je klantnummer vermelden voor verdere hulp van Telfort.
Reputatie 6
Badge +9
Hoi lindastassen, wat een verhaal zeg, ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je ontzettend baalt. Ik begrijp dat de WiFi niet werkt, maar ook de tv krijg je niet aan de praat? Nu heb je al flink wat pogingen gedaan om het in werking te krijgen, maar zonder succes. Dat is zeker niet fijn, zeker niet als een groot gezin er van afhankelijk is.

Vervolgens probeer je contact te krijgen, echter lukt het nauwelijk om er doorheen te komen omdat de lijn opgehangen wordt. Dat is niet de bedoeling, excuses daarvoor.

Ik zie dat het inmiddels toch gelukt is contact te krijgen. Er is een monteur voor je aangevraagd. Heel fijn. Heb je al een afspraak kunnen maken? Anders kan je morgen ook bellen met 088-2000121 om de afspraak te maken. Daarnaast ben ik ook heel benieuwd hoe het bezoek met de monteur verlopen is. Wil je dat nog delen?

Reageer