beantwoord

Wifi werkt niet

• 3 augustus 2018
  • 9 reacties
  • 193 keer bekeken

M

ijn wifi doet het zomaar van de 1 op andere dag niet meer. Geprobeerd telefonisch contact te hebben krijg geen medewerker te pakken hang uren aan de lijn. Maar zit wel al de hele avond zonder wifi en internet. Waar ik geen verklaring voor heb?
icon

Beste antwoord door cobus 3 augustus 2018, 18:48

Reset het Modem eens.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Reset het Modem eens.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
En daarna, indien nog nodig, nieuw rond kabeltje max 1,5 meter tuseen isra punt en modem.
Reputatie 5
Badge +8
Hi Atie50, werkt internet via een kabel wel goed? Ik zie namelijk dat Wireless ook niet brandt. Zou je willen proberen om dit weer aan te zetten? Gebruik hiervoor de WiFi knop Een nieuwe kabel lijkt me in eerste instantie niet nodig als je vaste internet wel werkt.
Een nieuwe kabel lijkt me in eerste instantie niet nodig als je vaste internet wel werkt.

Broadband brandt, maar het internet ledje is wel uit....
Reputatie 5
Badge +8
Een nieuwe kabel lijkt me in eerste instantie niet nodig als je vaste internet wel werkt.

Broadband brandt, maar het internet ledje is wel uit....

Klopt, maar het rare is dat ze beide uit zijn. Wireless zou altijd aan moeten staan vandaar dat ik dat eerst wilde doen in combinatie met de modem reset die jij hebt aanbevolen. Eerst kijken wat er dan gebeurt.
Reputatie 5
Badge +8
Atie50, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +11
@Alex - Telfort
Volgens mij kwam de vraag van @Atie50
Reputatie 5
Badge +8
@Alex - Telfort
Volgens mij kwam de vraag van @Atie50

Even verkeerd gekeken, excuus. Heb het al aangepast.
Reputatie 5
Badge +4
Misschien al gedaan, maar heb je het modem al eens uit en aan gezet (ik lees dat niet terug)? Soms zijn allerlei problemen in 1x opgelost door een apparaat even van de stroom te halen.

Reageer