beantwoord

wifi werkt ineens niet meer, bekabeld internet wel.

• 23 september 2017
  • 10 reacties
  • 622 keer bekeken

Reputatie 1
De wifi van de experia box v8 (arcadyan) werkt sinds gisteravond niet meer.
Ik heb de probleem oplosser van telfort (wizzard) doorlopen,(experiabox uitgeschakeld stekker er uit en later gereset niets helpt.
Ik heb geen enkel signaal op geen van mijn apparaten op een meter afstand van de experia box.
De bekabelde verbinding doet het wel !
Graag hoor ik van jullie een oplossing hiervoor.
groet Herman
icon

Beste antwoord door Wieger DB 25 september 2017, 12:51

Hoi Bartwetser, welkom op het forum. Goed dat je onze probleemoplossers voor wifi al hebt doorlopen. Wel jammer dat je nog steeds geen werkende wifi verbinding hebt. Uit je reactie begrijp ik dat je geen wifi signaal meer ziet, maar bekabeld wel internet hebt. Het lijkt hierdoor er sterk op dat je modem zijn beste tijd gehad heeft. Gezien de resets die je al gedaan hebt, heb ik daarom je modem vervangen. Binnen enkele dagen komt je vervangende modem binnen.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Het Wifi ledje is wel aan op de Experia box? Hij zal mogelijk omgeruild moeten worden.

Hopelijk heb je nog een alternatieve router liggen die je voor zo lang nodig erachter kan hangen? anders zit je paar dagen zonder Wifi.

Succes!!
Reputatie 1
Het wifi ledje staat inderdaad gewoon aan. Ik zal telfort wel bellen om een niieuwe router.
Reputatie 3
Badge +2
Het wifi ledje staat inderdaad gewoon aan. Ik zal telfort wel bellen om een niieuwe router.

Heb jij je klantnummer in je profiel staan? Zoja, dan is de kans groot dat Telfort contact met jou opneemt.

Klantnummer e.d. zijn niet zichtbaar voor andere forumleden.
Dit probleem heb ik ook sinds een aantal uren. Weet iemand een oplossing?
Dit probleem heb ik ook sinds een aantal uren. Weet iemand een oplossing?

Wat?
Geen wifi maar wel ledje aan met V8?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Bartwetser, welkom op het forum. Goed dat je onze probleemoplossers voor wifi al hebt doorlopen. Wel jammer dat je nog steeds geen werkende wifi verbinding hebt. Uit je reactie begrijp ik dat je geen wifi signaal meer ziet, maar bekabeld wel internet hebt. Het lijkt hierdoor er sterk op dat je modem zijn beste tijd gehad heeft. Gezien de resets die je al gedaan hebt, heb ik daarom je modem vervangen. Binnen enkele dagen komt je vervangende modem binnen.
Reputatie 1
Beste Wieger,
Stuur je mij dan ook een modem, aangezien je antwoord aan Bartswetser gericht is?
Groet Herman
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Herman, voor jou is inderdaad ook een nieuw modem onderweg.
Badge
Hallo, hier idem hetzelfde probleem. Graag zouden wij ook een nieuwe modem ontvangen. We hebben gisteren 3x gebeld met klantenservice de verbinding werd telkens verbroken. Vandaag terugbelverzoek gedaan elkaar nog niet gesproken ondertussen worden hier de internetbundels op de mobiel opgevreten door geen werkende wifi.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Somebody, het klantnummer onder je profiel is van een oude aansluiting. Ik kan je gegevens niet vinden en daardoor geen verdere controle doen. Zou je je gegevens willen bijwerken? 🙂 Heb je ook de tests gedaan, zoals htslettenhaar72?

Reageer