beantwoord

wifi wachtwoord wijzigen werk niet!

• 5 maart 2017
  • 1 reactie
  • 627 keer bekeken

Reputatie 1
hai, ik probeer mijn wifi te veranderen omdat iemand in mijn huis een junkie mijn internet gebruikt.
ik heb een programma wnetwatcher om te zien wie mijn wifi gebruikt ik zie mijn router, mijn pc, mijn telefoon en nog een telefoon, ik volg de stappen log in op http://192.168.2.254 en wijzig de wachtwoord maar de persoon in kwestie heeft nog steeds wifi en ik moet wel opnieuw inloggen met mijn nieuwe wifi wachtwoord.

dus als de persoon al wifi contact heeft gaat het niet verbreken als ik wachtwoord wijzig, hij blijft wifi dus gebruiken?
icon

Beste antwoord door Mr. Freeze 7 maart 2017, 19:38

Kan hij gebruik maken van je WPS knop? In dat geval hoeft hij geen wachtwoord te weten. In de router kan je WPS misschien wel uitschakelen. Voor WPS heeft hij wel fysiek toegang nodig tot je router, en wijzig het admin wachtwoord. (Inloggen op router)
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Kan hij gebruik maken van je WPS knop? In dat geval hoeft hij geen wachtwoord te weten. In de router kan je WPS misschien wel uitschakelen. Voor WPS heeft hij wel fysiek toegang nodig tot je router, en wijzig het admin wachtwoord. (Inloggen op router)