beantwoord

Wifi wachtwoord Experia Box V8 opnieuw instellen

• 1 januari 2019
  • 6 reacties
  • 869 keer bekeken

Het wachtwoord op mijn Experia Box v8 is weggevaagd. Dus nu heb ik geen Wifi meer op mijn telefoon. Ik wil het graag oplossen. Wie weet wat ik moet doen?

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 15 januari 2019, 19:43

Doe een hard reset van je modem door aan de achterzijde het verzonken knopje in te drukken tot het modem herstart.

Na de herstart ga je naar het login scherm waar je het wachtwoord leeg haal en gewoon op inloggen druk.
Nu krijg je een nieuw scherm waar je het "huidige wachtwoord" LEEG laat en een eigen nieuw wachtwoord (minimaal 8 tekens en hooft en kleine letters, minimaal 1 cijfer en minimaal 1 speciaal teken zoals een &) ingeeft.

Dit wachtwoord mag je zelf verzinnen maar moet je wel onthouden of apart op schrijven. Hierna kan je gewoon inlogen en kan je op het tabblad Wifi je wifi wachtwoord aanpassen.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen Hassan, wat rot dat je WiFi verbinding het niet meer doet, ik help je graag verder dit op te lossen.

Hier staat stapsgewijs uitgelegd hoe je voor jouw Experia Box V8 het WiFi wachtwoord opnieuw kan instellen. Ik raad je aan om die te volgen 🙂 Laat je weten of het is gelukt, en ook als je vragen hebt?
Beste Alexandra, heel erg bedankt voor je antwoord. Maar het is helaas niet gelukt. Op de website staat dat je je huidige wachtwoord moet invullen. Maar dat wachtwoord is voor de helft weggevaagd. Nu kan ik dus geen nieuw wachtwoord aanmaken. Hoe moet ik nu verder?
Reputatie 8
Badge +10
Hi Hassan, jammer dat 't nog niet gelukt is, goed dat je dit laat weten. Om welk wachtwoord gaat het precies? Gaat het om het wachtwoord waarmee je apparaten met jouw WiFi verbinding kan verbinden? Of bedoel je juist het wachtwoord waarmee je in de instellingen van het modem komt, de stap die ook op de pagina staat die ik stuurde?

Ik raad je aan om de stappen die ik stuurde goed door te nemen. Deze pagina helpt je met beide wachtwoorden. Het helpt je ook als je een van deze wachtwoorden kwijt bent 🙂 Laat je weten of het is gelukt?
Goedenavond, Als ik probeer in te loggen bij VGV7519 dan zegt de website dat het wachtwoord fout is. Wat moet ik hier aan doen? Als het kan kunt u dan mij het wachtwoord geven?

Reputatie 8
Badge +16
Doe een hard reset van je modem door aan de achterzijde het verzonken knopje in te drukken tot het modem herstart.

Na de herstart ga je naar het login scherm waar je het wachtwoord leeg haal en gewoon op inloggen druk.
Nu krijg je een nieuw scherm waar je het "huidige wachtwoord" LEEG laat en een eigen nieuw wachtwoord (minimaal 8 tekens en hooft en kleine letters, minimaal 1 cijfer en minimaal 1 speciaal teken zoals een &) ingeeft.

Dit wachtwoord mag je zelf verzinnen maar moet je wel onthouden of apart op schrijven. Hierna kan je gewoon inlogen en kan je op het tabblad Wifi je wifi wachtwoord aanpassen.
Reputatie 8
Badge +10
Is het wijzigen van het wachtwoord gelukt met de uitleg hierboven Hassan? Laat je het ons weten als je vragen hebt?
Dankjewel voor de uitgebreide uitleg @Tuut-Tuut 🙂

Reageer