beantwoord

WIFI via ZYXEL modem werkt niet meer

• 28 mei 2019
  • 11 reacties
  • 304 keer bekeken

Reputatie 1
Vanaf vandaag werkt opeens de Wifi niet meer. Het modem heeft 8 jaar lang probleemloos gewerkt maar schijnt nu een eigen wil te hebben.
Alle stappen doorlopen die op de website genoemd zijn maar tevergeefs. Wat ik doe doe ik ik krijg geen Wifi signaal meer binnen. Lampje op het modem van de WIfi wil niet meer aan. Iemand ideeen??
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 29 mei 2019, 08:04

Hoi @FranklinS, als ik je verhaal zo lees denk ik net als de rest dat de WiFi module van het modem er mee opgehouden is. Ik wil je dan ook graag een nieuwe sturen. Als je jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk invult en mij een seintje geeft als je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 1
Modem is kapot net als bij mij denk ik! Nieuwe modem vandaag binnen probleem verholpen
Reputatie 1
Vermoed ik ook
Reputatie 8
Badge +17
Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer zodat webcare ziet wie je bent zodra ze dit topic oppakken, ik denk dat het wifi gedeelte van je Zyxel modem defect is
Reputatie 1
Waar doe ik dat?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @FranklinS, als ik je verhaal zo lees denk ik net als de rest dat de WiFi module van het modem er mee opgehouden is. Ik wil je dan ook graag een nieuwe sturen. Als je jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk invult en mij een seintje geeft als je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 1
Hallo BArt,

Heb het forumprofiel aangepast (met dank voor de link) dus verneem graag nader van je

Franklin
Reputatie 8
Badge +11
Ik ben dan ook al aan de slag gegaan. Het nieuwe modem is onderweg, deze ontvang je binnen twee werkdagen. Veel plezier ervan.
Reputatie 1
Hallo BArt,
Hartelijk dank voor de snelle/proactieve actie. Ik laat wel even weten als het modem binnen is en weer functioneerd.

mvg

Franklin
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Ik ga er in ieder geval zeker vanuit dat deze gaat werken, toch hoor ik het graag. 🙂 Fijne dag.
Beste Telfort, ik heb hetzelfde probleem. Modem jarenlang prima gedaan, maar plotseling doet de wifi het niet meer van het ZyXEL modem. Ik heb alle stappen doorlopen om het op te lossen maar niet gelukt. Graag ontvang ik zo snel mogelijk een nieuw modem. Dank alvast, groet
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @RicoP, ik zie dat je al contact hebt gehad. Het nieuwe modem is onderweg. 🙂

Reageer