beantwoord

wifi versterker aan Experiabox V8

• 20 juli 2017
  • 2 reacties
  • 512 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Sinds gisteren heb ik een (Telfort) wifi versterker aan mijn Experiabox V8 gekoppeld. Mijn tablet op 5GHz aan de wifiversterker ziet geen wifi apparaten aan de 2,4 GHZ radio van de Experiabox V8.
Als ik deze radio uitzet, en de wifi clients zich dus melden op de 2,4 GHz van de versterker worden ze zichtbaar.
Is dit een bekend 'probleem'?
icon

Beste antwoord door BenoitSvB 25 juli 2017, 19:12

Inmiddels is het V8 modem door een V10 vervangen; daarmee doet bovenvermelde situatie zich niet voor. Het V8 modem is geretourneerd. Wat mij betreft kan dit als afgehandeld worden aangemerkt.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi BenoitSvB, welkom terug! Gekke zaak! Dit probleem is me niet bekend. Vermoedelijk heb je de koppeling in orde gemaakt door de WPS te gebruiken. Ik wil je vragen om de V8 met een UTP-kabel aan te sluiten. Ik verwacht dat het daarna wél beter werkt. Kennelijk werken de twee radio-frequenties elkaar tegen. Laat je het weten of het na het aansluiten met de kabel wel goed werkt?
Reputatie 1
Badge
Inmiddels is het V8 modem door een V10 vervangen; daarmee doet bovenvermelde situatie zich niet voor. Het V8 modem is geretourneerd. Wat mij betreft kan dit als afgehandeld worden aangemerkt.

Reageer