beantwoord

WiFi verbinding Zyxel modem valt steeds weg

• 9 februari 2019
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

Sinds enige tijd valt de wifi verbinding van onze Zyxell modem steeds uit. Wij moeten deze dag resetten om weer verbinding te krijgen. Dit gebeurd steeds vaker een tevens lijkt het wifi signaal steeds meer te wisselen in sterkte. Nou heb ik al gelezen dat deze modems aan vervanging toe zijn. Mijn vraag is of ons modern ook voor vervanging in aanmerking komt.
icon

Beste antwoord door Erikdeperik69 9 februari 2019, 12:03

Sorry ik heb het bericht geplaatst op het verkeerde forum. Dit topic mag worden gesloten.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ga daar maar gerust van uit. Zorg vast dat je klantnummer en/of postcode en huisnummer in je profiel staan. Dan weet Telfort meteen om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Erikdeperik69, als resetten zo vaak nodig is, gaat er inderdaad iets niet goed met je modem. Goed dat je dit aangeeft, zodat we je daarmee kunnen helpen :)

Kan je voor mij je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer in je profiel zetten? Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kan ik je helpen, en zorgen dat je een nieuw modem krijgt.
Sorry ik heb het bericht geplaatst op het verkeerde forum. Dit topic mag worden gesloten.
Reputatie 8
Badge +9
Geen probleem Erik, als ik wel iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.

Reageer