beantwoord

Wifi verbinding Zyxel modem P-2812HNU-F1 is zeer traag of valt weg

• 7 juli 2017
  • 7 reacties
  • 218 keer bekeken

Hallo,

Ik vrees dat mijn modem aan het eind van zijn levensduur begint te raken,
Al geruime tijd problemen met het WIFI signaal. Dit is in het begin wel goed geweest.
Ook al telefonisch melding gemaakt van de klacht een poosje terug.
Alles al geprobeerd. Harde reset, andere kanalen.
Na een herstart is het even goed maar daarna wordt het steeds slechter.
Het is heel vervelend dat de WIFI steeds weer klachten oplevert.
Bekabeld doet het wel goed.

Zou u willen overwegen mij een nieuw modem te sturen.

Met Vriendelijke Groet,
icon

Beste antwoord door Wieger DB 11 juli 2017, 17:30

Hoi Ronald, bedankt voor het toevoegen van de informatie! Ik heb een nieuw modem voor je. Het zal wel een ander model worden dan eerst. Je krijgt nu een Experiabox toegestuurd. Deze zal met enkele dagen bij je binnen zijn. Kan je nog laten weten of je nieuwe modem beter werkt?
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je bent er zo te lezen al een tijdje druk mee en webcare Telfort pakt je topic wel op zodra je aan de beurt bent
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Ronald, welkom op het forum van Telfort. Balen dat de WiFi-verbinding de laatste tijd kuren vertoont. Dat kan en moet zeker anders. Je geeft zelf al goed aan wat je allemaal al gedaan hebt. Complimenten! Afhankelijk van de leeftijd van het modem en de kwaliteit van het exemplaar, kan het best zo zijn dat het modem aan vervanging toe is. Als je je klantnummer of postcode en huisnummer in het profiel op het forum zet, ga ik voor je kijken naar wat er precies mogelijk is. Ik lees graag je reactie.
Hallo Ik heb de informatie aangevuld. En heb Michael ook een prive bericht gestuurd.

Is de informatie afdoende en wat is de status.

Groeten Ronald
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Ronald, bedankt voor het toevoegen van de informatie! Ik heb een nieuw modem voor je. Het zal wel een ander model worden dan eerst. Je krijgt nu een Experiabox toegestuurd. Deze zal met enkele dagen bij je binnen zijn. Kan je nog laten weten of je nieuwe modem beter werkt?
Okay ik hoop het en zal het laten weten.
Badge
En helpt t? Wij hier ook groot internet probleem
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Debora, dank voor je reactie. Ik heb je inmiddels antwoord gegeven in jouw topic. Wil je daar eens naar kijken alsjeblieft? 🙂

Reageer