beantwoord

wifi verbinding wisselend

• 24 februari 2018
  • 3 reacties
  • 156 keer bekeken

We hebben al een hele tijd last van een wisselende wifi sterke, soms doet ie het prima en soms kan ik niet eens een youtube filmpje normaal kijken. Ik heb net de hele router gereset en beter geplaatst, ook heb ik gekeken over andere kanalen beter zouden werken maar dat is niet het geval. Ik zou dit heel graag opgelost hebben want ik moet nu bijna alles via mijn mobiel abonnement doen dus de wifi is bijna zinloos.
icon

Beste antwoord door Stephen 24 februari 2018, 16:43

Hallo Elise, welkom op het forum! Ik zie dat je hierover vanmiddag contact hebt gehad met de klantenservice.
Na het weekend ontvang je een nieuw modem. Ik hoor dan graag van je of het WIFI-probleem is opgelost.
Bekijk reactie

3 reacties

Welk type modem heb je?
Als het een Zyxel is zal deze waarschijnlijk vervangen worden.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Elise, welkom op het forum! Ik zie dat je hierover vanmiddag contact hebt gehad met de klantenservice.
Na het weekend ontvang je een nieuw modem. Ik hoor dan graag van je of het WIFI-probleem is opgelost.

Inderdaad waar, ik hoop dat het gaat werken

Reageer