beantwoord

WiFi verbinding valt vaak weg

• 1 januari 2019
  • 23 reacties
  • 439 keer bekeken

Geachte medewerkers van Telfort,
Tot heden had ik er nog nooit zoveel last van telfort tot nu dat ik er gek van wordt sinds oudejaars dag tot nieuwjaarsdag heb ik extreme vertraging jn mijn netwerk van wifi het geeft steeds storing en ik heb continue storing ik kan geen turkse zenders kijken via wifi mijn internet is zo oud dat het appararaat misschien vervangen moet worden als jullie nu niks aan doen ga ik binnen 1 maand mijn abonnement ter plekke opgeggen dit is helemaal niet de bedoeling vreselijk om tv te kijken nachtmerie is het om via tv televisie te bekijken. Hoop snel wat van u te vernenemen ik heb heel vaak de wifi kast uit en aangezet nog geen resultaat.

Mvg darici n

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 januari 2019, 13:47

Bedankt voor de gegevens, ik zie ze nu staan inderdaad. Ik heb je verbinding nagekeken en tot en met de Zyxel modem ziet die er wel goed uit. Doordat dit type modem al wat ouder is, heb ik je een nieuwer modem toegestuurd. Deze zal je binnen 2-3 werkdagen thuis ontvangen, laat je me weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

23 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk modem heb je
Zyxel

Reputatie 8
Badge +17
Denk dat de Zyxel aan het eind van zijn latijn is, zet je klantnummer in je forum profiel dan weet webcare Telfort wie je bent zodra je topic aan de beurt is.
Wat je zelf nog kunt doen is je modem resetten door 30 sec het resetgaatje in te drukken
Tv9j8rqb86
Ik heb het reset knop continue gebruikt noch helpt het niet dat het steeds vast loopt ik vind nu welletjes hopelijk kan het nu verholpen worden
Mij werd verteld dat internet traagheid oploopt daardoor kan het ook komen dat ik dit probleem ook erbij heb
Beste wensen jimny hhop dat door vervanging modem probleemopgelost kan worden
Mvg
Reputatie 8
Badge +10
Hallo Noray, welkom op het Telfort forum. Als je WiFi verbinding steeds wegvalt met dit modem lijkt daar inderdaad iets niet goed mee te gaan. Heb je ook computers/laptops met een kabel aangesloten? Blijft dat wel werken als de apparaten via WiFi wegvallen? Ik zie dat je je postcode op je profiel hebt ingevuld, zou je daar ook je huisnummer en klantnummer aan kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik voor je aan de slag
Tot heden ben ik nog niet gebeld ivind het vervelend dat er geen reactie krijg
Reputatie 8
Badge +11
Je hebt een uurtje of 5 geleden reactie gehad van Jasper - Telfort. Hij heeft je wat vragen gesteld om je verder te kunnen helpen. De antwoorden daarop zie ik niet.

Waarom zou je gebeld moeten worden?
Reputatie 8
Badge +10
Tot heden ben ik nog niet gebeld ivind het vervelend dat er geen reactie krijg
Ik had, zoals GJC zegt, net boven dit bericht gereageerd inderdaad. Als ik je hierbij kan helpen zie ik je reactie op mijn vorige bericht graag verschijnen 🙂
Door omstandigheden kan ik pas vanavond reageren kan nu niet alle gegevens noteren ik antwoord straks op de vraag dank u wel
Beste jasper ik heb gisteren gereageerd op je vraag heb geen tegenbericht gehad is het wel aangekomen mijn antwoord op de vraag

Mvg darici
Reputatie 8
Badge +10
Ik zie dat je op je profiel een omschrijving hebt toegevoegd inderdaad, de gegevens zie ik daarbij nog niet staan. Zou je jouw postcode en huisnummer daar ook nog aan kunnen toevoegen zodat ik met je mee kan kijken?
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @Nuray, ik zie de gegevens nog niet op je profiel staan. Als ik je hier nog mee kan helpen hoor ik het graag van je.
Ik heb het aangepast beste jasper, helaas heb ik er nog steeds last van wifi uitval dat is balen ik weet niet meet hoe ik het anders moet doen
Reputatie 8
Badge +10
Bedankt voor de gegevens, ik zie ze nu staan inderdaad. Ik heb je verbinding nagekeken en tot en met de Zyxel modem ziet die er wel goed uit. Doordat dit type modem al wat ouder is, heb ik je een nieuwer modem toegestuurd. Deze zal je binnen 2-3 werkdagen thuis ontvangen, laat je me weten hoe het daarmee gaat?
Super dank je wel Jasper ik heb het al zolang dacht dat het ook daardoor zou komen. Ik zie het pakje tegemoet en laat het je zsm weten op goed geluk toppie. Blij dat wat gaat veranderen.
Fijn avond 🙂
Reputatie 8
Badge +10
Graag gedaan! Ik zie dat je het vervangende modem al hebt ontvangen en aangesloten, hoe gaat het daarmee? :)
Beste Jasper,
Sinds gisteren heb ik wifi aangesloten, verbinding is verbeterd, echter valt het toch wat weg ik krijg kort wifi verbinding verbroken melding. Weet niet hoe het komt tv zender via iptv loopt dus vast wanneer het winderig en regen weer is ik kijk tv via wifi turks zenders. Is het een oplossing om wifi door jullie te resetten zodat dit probleem opgelost wordt? Bedankt voor al je hulp alvat. Fijn avond
Reputatie 8
Badge +10
Goed om te lezen dat je de nieuwe modem hebt ontvangen, maar het is nog niet helemaal opgelost dus. Ik kan vanaf hier niets doen aan de WiFi verbinding, de Experia Box zendt dat zelf uit. Je kunt de instellingen van het WiFi netwerk, zoals het kanaal, aanpassen en kijken of het daarmee stabieler wordt: kanaal aanpassen.
Beste jasper
Hoe retourneer ik oude router aan telfort
Ben mijn brief kwijt welk adres mag het retourneerd worden.

Mvg Nuray
Reputatie 8
Badge +11
Alstublieft:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Reputatie 8
Badge +10
Het terugsturen kan inderdaad met de link die GJC noemt :)
Is de WiFi verbinding met het veranderen van het kanaal ook nog verbeterd?

Reageer