beantwoord

WiFi verbinding valt steeds weg

• 6 september 2020
  • 6 reacties
  • 88 keer bekeken

Hoi, 

Mijn wifi verbinding valt steeds weg

Wat te doen?

Gr Jim van Rijt 

icon

Beste antwoord door Natasja 10 september 2020, 10:10

Dag @Jimvanrijt. Welkom hier op het Forum. Het lijkt me irritant dat je verbinding steeds wegvalt. Ik zie dat @JanD al goede adviezen geeft. Speelt het probleem op alle apparaten? Of speelt het probleem op één apparaat? En is je verbinding bekabeld wel stabiel? Wil je dit eens testen door een laptop of PC rechtstreeks met een kabel aan te sluiten op je Experia Box? Verder wil ik je vragen om het stappenplan om problemen met WiFi op te lossen te doorlopen. Als je daarna nog steeds problemen merkt, kun je dan toelichten wat je precies hebt geprobeerd/getest en hoeveel en wat voor apparaten er zijn verbonden met je netwerk? Vul ten slotte je profiel aan met je klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder. Dan kan ik, indien nodig, vanaf deze kant je verbinding doormeten. 

Bekijk reactie

6 reacties

Hallo @Jimvanrijt , heb je een koper- of een glasverbinding en wat is het merk/type van je modem?

Hoi Jan

Glasverbinding, experiabox v10

Mvg Jim 

Hallo @Jimvanrijt , hal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom af en zet de modem uit.

Activeer de glaskast en wacht totdat deze volledig ‘op stoom’ enen start dan de modem weer op en wacht ook daar totdat deze weer volledig ‘op stoom’ is.

Gaat het nu goed, zo nee geeft dan de V10 ook eens een fabrieksreset.

De v10 heb ik al een reset gegeven

De glasvezel kast zal ik vanavond eens proberen 

Reputatie 8
Badge +10

Dag @Jimvanrijt. Welkom hier op het Forum. Het lijkt me irritant dat je verbinding steeds wegvalt. Ik zie dat @JanD al goede adviezen geeft. Speelt het probleem op alle apparaten? Of speelt het probleem op één apparaat? En is je verbinding bekabeld wel stabiel? Wil je dit eens testen door een laptop of PC rechtstreeks met een kabel aan te sluiten op je Experia Box? Verder wil ik je vragen om het stappenplan om problemen met WiFi op te lossen te doorlopen. Als je daarna nog steeds problemen merkt, kun je dan toelichten wat je precies hebt geprobeerd/getest en hoeveel en wat voor apparaten er zijn verbonden met je netwerk? Vul ten slotte je profiel aan met je klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder. Dan kan ik, indien nodig, vanaf deze kant je verbinding doormeten. 

Reputatie 8
Badge +10

Hallo @Jimvanrijt. Ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Ervaar je nog problemen met je WiFi? Of is het probleem (via een andere weg) opgelost? Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.

Reageer