Sinds gisteren heb ik geen WIFI meer op de Zyxel. paar keer opnieuw opgestart,volledige reset gedaan.
Aangesloten op laptop: werkt wel bedraad. Na alle stappen op de heldesk te hebben doorlopen nog steeds geen wifi. Sterker nog: Mijn modem verschijnt op geen enkel apparaat meer op de netwerklijst (dit was voor de reset nog wel het geval, zij het met de foutmelding "kan geen IP adres verkrijgen"). Helaas is de klantenservice moeilijk telefonisch te bereiken. Ik vrees dat het modem stuk is.
icon
Beste antwoord door Natasja 6 september 2019, 14:42
Dag @hdelangen. Van harte welkom hier. Ik sluit me aan bij wat @jimny zegt: het lijkt erop dat de WiFi-functie van je ZyXEL modem defect is. Ik zie dat je inmiddels toch telefonisch contact hebt gehad. Er is een nieuw modem naar je onderweg! Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.
Bekijk reactie