beantwoord

Wifi van Zyxel modem doet het niet?

• 16 mei 2018
  • 5 reacties
  • 182 keer bekeken

Ik heb momenteel nog een oude Zyxel modem. Deze heeft het eigenlijk altijd prima gedaan tot een paar dagen geleden. Nu doet de Wifi het namelijk niet meer. Ik heb geprobeerd het meerdere malen te resetten (ook een harde reset), maar hij doet het of niet of slechts een paar seconden voordat hij niet meer te vinden is.

Is het mogelijk om een vervangende modem te krijgen zodat dit probleem opgelost kan worden?

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 18 mei 2018, 15:09

Hoi Chris54321, welkom op het forum! Ik vermoed ook dat het tijd wordt voor een nieuw modem. Zojuist heb ik een nieuw modem voor je besteld. Mocht je later nog vragen hebben, dan horen we het graag 😳.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Vul je postcode en huisnummer in op je forum profiel dan weet Webcare wie je bent, de Wifi van je Zyxel modem heeft de geest gegeven denk ik dus tijd voor een nieuw modem
Volgens mij heb ik die informatie opgenomen, ik dacht dat een klantnummer ook al voldoende zou zijn
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Chris54321, welkom op het forum! Ik vermoed ook dat het tijd wordt voor een nieuw modem. Zojuist heb ik een nieuw modem voor je besteld. Mocht je later nog vragen hebben, dan horen we het graag 😳.
Reputatie 1
Beste Deborah,

Ook hier al enige tijd problemen met de Zyxel modem. Internet en het wifi signaal vallen zeer regelmatig weg.
Het aan en uit zetten van de modem én een harde reset zorgen voor slechts een tijdelijke oplossing.

zojuist de snelheid ook gemeten en op 2 meter afstand van de modem kom ik tot een downloadsnelheid van 5,92 mb.
Ik heb een abonnement voor 40mbit.

Mag ik u verzoeken om een nieuwe modem?

Bij voorbaat dank!
Beste Deborah,

Ook hier al enige tijd problemen met de Zyxel modem. Internet en het wifi signaal vallen zeer regelmatig weg.
Het aan en uit zetten van de modem én een harde reset zorgen voor slechts een tijdelijke oplossing.

zojuist de snelheid ook gemeten en op 2 meter afstand van de modem kom ik tot een downloadsnelheid van 5,92 mb.
Ik heb een abonnement voor 40mbit.

Mag ik u verzoeken om een nieuwe modem?

Bij voorbaat dank!

Dubbelpost.
Werkt alleen maar verwarrend en draagt niet bij tot een snellere reactie van webcare.
Zie https://forum.telfort.nl/stel-je-vraag-248/problemen-met-zyxel-modem-77647

Reageer