beantwoord

Wifi valt zeer regelmatig weg

  • 9 maart 2018
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik ben in het bezit van een experiabox V8 en de wifi valt regelmatig weg. Wat kan de oorzaak zijn. De router heb ik al opnieuw opgestart. Bekabeld werkt hij goed.
icon

Beste antwoord door Appeltje 10 maart 2018, 14:09

Bedankt, probleem is opgelost hoop ik door het ontvangen van een nieuw V8 modem.
Bekijk reactie

7 reacties

Ken je dit stappenplan? Daar staan al een heleboel tips in.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-van-telfort.htm?cid=redirect:www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi.htm
Ja het stappenplan heb ik gevolgd. Dus router gereset. Geexpirimenteerd met het kanaal van de wifi. Dat werkt niet voldoende.
Probleem is nog niet opgelost. Kan iemand van Telfort me helpen? Ik heb gedaan wat in het stappenplan staat. Kan het aan de Experiabox liggen? Wifi is instabiel op een meter van de Exoeriabox. P
Ja hoor, webcare leest hier mee.
Ze pakken de topics op in volgorde van plaatsen.
Het kan zijn dat het morgen wordt voor ze aan je topic toe zijn.
Staan je klantnummer of je postcode + huisnummer in je forumprofiel? Dan weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Bedankt, probleem is opgelost hoop ik door het ontvangen van een nieuw V8 modem.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden. 🙂

Reageer