beantwoord

Wifi Valt weg na 7-8 meter

• 3 januari 2013
  • 13 reacties
  • 5130 keer bekeken

Ik heb al maanden last van mijn router, als ik ongeveer 7-8 meter wegloop van mijn router valt mijn wifi helemaal uit en ik vind dit heel vervelend.

Mvg
icon

Beste antwoord door Jelmer 14 januari 2013, 14:42

@FTB38

Jammer dat je problemen met de draadloze verbinding ervaart. Omdat het probleem op meerdere apparaten voor komt heb ik je een vervangend modem verstuurd. Het nieuwe modem zal binnen 5 werkdagen bij je bezorgd worden. Graag lees ik in dit topic terug of de problemen met het nieuwe modem verholpen zijn.

Jelmer
Bekijk reactie

13 reacties

Badge
@FTB38,

Ik heb je een privébericht verstuurd met het adres.

Jelmer
Naar welke adres heeft u het modem opgestuurd?
kunt u dat via een privébericht doorgeven?

mvg,
Reputatie 4
Badge +3
@FTB38,

Vreemd, ik zie een verstuurd modem maar geen track/trace van het modem.

Ik heb zojuist nogmaals een order ingeschoten, deze zal waarschijnlijk zaterdag bij je binnen moeten zijn.

Mijn excuus voor het ongemak.

Henk
Het modem is nog niet gekomen?
Badge
@FTB38

Het nieuwe modem is gratis.

Jelmer
Ja, dank u wel. 
Maar moet ik voor de vervangende modem betalen? 
Badge
@FTB38

Jammer dat je problemen met de draadloze verbinding ervaart. Omdat het probleem op meerdere apparaten voor komt heb ik je een vervangend modem verstuurd. Het nieuwe modem zal binnen 5 werkdagen bij je bezorgd worden. Graag lees ik in dit topic terug of de problemen met het nieuwe modem verholpen zijn.

Jelmer
Mijn router staat in mijn woonkamer.
router model: Zyxel P-2601HN-F1
Badge
Ik heb al maanden last van mijn router, als ik ongeveer 7-8 meter wegloop van mijn router valt mijn wifi helemaal uit en ik vind dit heel vervelend.

Mvg

Staat die router in de woonkamer of in meterkast?
Welke type router heb je.
Ja, Laptop en 3 Smartphone's (Android)
Reputatie 4
Badge +3
@FTB38,

Is dit ook al op meerdere draadloze apparaten geprobeerd?

Henk
ik heb mijn modem al in andere kanalen gezet maar het probleem loopt nogsteeds.
en dit heb ik al maanden
Reputatie 8
Badge +17
op een laptop? installeer eens inSSIDer (van metageek), hiermee kan je zien hoe 'druk' het is met WiFi signalen in jouw buurt. Eventueel kan je de modem op een ander kanaal zetten.

met een (Android) SmartPhone kan je (ongeveer) hetzelfde doen met deze app: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.farproc.wifi.analyzer

Reageer