beantwoord

Wifi valt weg, bekabeld internet ook instabiel

raymonsars
Hallo Telfort,

Ik ben klant van jullie sinds vorig jaar september.
Ik ben tot een maand geleden erg tevreden over de services die jullie bieden.
Sinds kort ervaar ik erge problemen met de wifi en bekabeld internet.
Soms lijkt de verbinding helemaal weg te vallen, zowel via kabel als via wifi.
De verbinding tussen de Experia box en de pc blijft wel actief.
Ook heb ik sinds kort een gameconsole, deze maakt gebruik van wifi en staat nog geen 5 meter van het modem. Hier valt ook het internet regelmatig uit.
Ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen.

Mvg, Raymon Sars
icon

Beste antwoord door Wieger - Telfort 1 juni 2017, 15:32

Hoi Raymon, welkom op het forum!

wat vervelend dat je uitgaande verbinding geregeld weg valt. Op het moment zie ik ook weer dat je verbinding weg gevallen is. Dat kan door diverse zaken komen. Ik wil daarom graag nog een paar controles met je doen. Allereerst wil ik je vragen of je de stappen van onze probleemoplosser doorlopen hebt. Heb je al een nieuwe kabel tussen je aansluitpunt en je modem getest? Soms komt kan een beschadigde kabel negatief effect hebben op de stabiliteit van je verbinding. Kom je verbinding weer terug online als je het modem herstart hebt of blijft die dan uit? Mochten deze stappen geen verschil maken, dan hoor ik dat graag van je. Kan je dan ook doorgeven wat de lampjes doen op je modem het moment dat je verbinding weg valt?

Bekijk reactie

1 Reactie

Wieger - Telfort
Reputatie 4
Hoi Raymon, welkom op het forum!

wat vervelend dat je uitgaande verbinding geregeld weg valt. Op het moment zie ik ook weer dat je verbinding weg gevallen is. Dat kan door diverse zaken komen. Ik wil daarom graag nog een paar controles met je doen. Allereerst wil ik je vragen of je de stappen van onze probleemoplosser doorlopen hebt. Heb je al een nieuwe kabel tussen je aansluitpunt en je modem getest? Soms komt kan een beschadigde kabel negatief effect hebben op de stabiliteit van je verbinding. Kom je verbinding weer terug online als je het modem herstart hebt of blijft die dan uit? Mochten deze stappen geen verschil maken, dan hoor ik dat graag van je. Kan je dan ook doorgeven wat de lampjes doen op je modem het moment dat je verbinding weg valt?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)