Sinds ongeveer 2 weken valt de wifi uit als de tv aangaat. Hierdoor kunnen we niet meer (zonder kabel) netflix ed kijken op de tv. Met kabel naar t modem werkt dan weer wel (maar zo'n kabel door de gang naar de tv is natuurlijk niet echt fijn). Weet iemand hoe dit probleem ineens ontstaan kan zijn? We hebben het modem (experia v8) al enkele malen gereset, maar ook dit helpt helaas niet....bellen met de klantenservice van telfort heeft ook nog niet tot een oplossing geleid. Dank vast voor t meedenken!
icon
Beste antwoord door Jasper - Telfort 2 januari 2019, 10:25
Hallo SanderMuizelaar, welkom op ons forum. Dat de WiFi wegvalt als de tv aangaat is een bijzondere ervaring. Valt de volledige WiFi verbinding op alle apparaten uit op dat moment, of is het de WiFi op de tv zelf? Je zegt dat je wel met een kabel aangesloten op de tv kunt kijken, dat doet het laatste vermoeden. Als dat het geval is lijkt het meer iets van het tv toestel zelf dan van het WiFi netwerk. Ik hoor het graag van je.
Bekijk reactie