beantwoord

Wifi valt weg.

  • 23 januari 2018
  • 2 reacties
  • 175 keer bekeken

Sinds enkele weken heb ik een probleem met mijn Wifi. Vaak (meerdere malen per dag) valt het signaal weg van de Wifi. Ik kan de verbinding alleen herstellen door de Experia V10 uit te schakelen, 10 sec te wachten en vervolgens weer in te schakelen. Ik heb al geprobeerd om op een ander kanaal over te gaan, maar dit haalt niets uit.
Hebben jullie wellicht een oplossing??

Alvast bedankt,

Remco
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 23 januari 2018, 22:11

Er zijn wat bekende issues met de wifi van de V10.
In dit topic uitleg, en updates van webcare
https://forum.telfort.nl/randapparatuur-272/wifi-storing-met-de-experia-box-v10-72912
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Er zijn wat bekende issues met de wifi van de V10.
In dit topic uitleg, en updates van webcare
https://forum.telfort.nl/randapparatuur-272/wifi-storing-met-de-experia-box-v10-72912
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Remco, welkom op het forum! Zoals nelly jacoba heeft aangegeven zijn er inderdaad wat issues met WiFi in combinatie met het V10 modem. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing hiervoor.

Graag het gedeelde topic in de gaten houden en daar reageren.
Om het overzicht plaats ik een slotje op dit topic.