Wifi valt weg

• 7 december 2012
  • 7 reacties
  • 1697 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik heb een probleem met mijn wifi, nergens in huis zit ik verder dan 7 meter van de modem, maar een keer in de zoveel tijd (meerdere per maand, soms per week) heb ik geen verbinding meer (wel bereik, maar geen verbinding) en werkt het wel weer als ik de modem opnieuw opstart, maar volgens mij is het niet helemaal de bedoeling om elke 3 dagen of zo mijn modem opnieuw op te starten toch?

7 reacties

Reputatie 1
Badge
Nog aanvullend: ik heb al een paar keer gebeld. Een keer werd getest en aangegeven: u heeft een nieuwe modem nodig, maar daarvoor moet u morgen de technische dienst bellen. Toen ik die belde kreeg ik de mededeling dat het kon liggen aan een pak papier of de hoek waaronder ik zat ten opzichte van de modem.
Badge
@Jonathan1982

Spijtig om te lezen dat je problemen met de draadloze verbinding ervaart. Wanneer je jouw postcode en huisnummer in een privébericht aan me kenbaar maakt help ik je graag verder.

Jelmer
Badge
@Jonathan1982

Vermoedelijk ervaar je de problemen met de draadloze verbinding doordat het modem niet meer goed functioneert. Ik heb je een vervangend modem verstuurd dat binnen 5 werkdagen bezorgd zal worden. Graag lees ik in dit topic terug of met het nieuwe modem de problemen zijn verholpen.

Jelmer
Reputatie 1
Badge
@Jonathan1982 Vermoedelijk ervaar je de problemen met de draadloze verbinding doordat het modem niet meer goed functioneert. Ik heb je een vervangend modem verstuurd dat binnen 5 werkdagen bezorgd zal worden. Graag lees ik in dit topic terug of met het nieuwe modem de problemen zijn verholpen. Jelmer

Helemaal geweldig. Met dezelfde doos waarin de nieuwe komt, stuur ik de oude terug neem ik aan?
Badge
@Jonathan1982

Je kunt het oude modem inderdaad in de doos van het nieuwe modem terug sturen. Er zit een retoursticker in de nieuwe doos.

Jelmer
Reputatie 1
Badge
Beste Jelmer,

Kun jij mij vertellen of de modem al onderweg is en óf wat de verwachte aankomstdatum is?

Groet,

Jonathan
Badge
@Jonathan1982

Het lijkt alsof er iets mis is gegaan bij het versturen van het modem. Ik heb opnieuw het verzoek gedaan een nieuw modem te sturen.
Mijn excuses voor het ongemak.

Jelmer

Reageer