Wifi valt weg
Ik heb een probleem met mijn wifi, nergens in huis zit ik verder dan 7 meter van de modem, maar een keer in de zoveel tijd (meerdere per maand, soms per week) heb ik geen verbinding meer (wel bereik, maar geen verbinding) en werkt het wel weer als ik de modem opnieuw opstart, maar volgens mij is het niet helemaal de bedoeling om elke 3 dagen of zo mijn modem opnieuw op te starten toch?
Nog aanvullend: ik heb al een paar keer gebeld. Een keer werd getest en aangegeven: u heeft een nieuwe modem nodig, maar daarvoor moet u morgen de technische dienst bellen. Toen ik die belde kreeg ik de mededeling dat het kon liggen aan een pak papier of de hoek waaronder ik zat ten opzichte van de modem.
@Jonathan1982
Spijtig om te lezen dat je problemen met de draadloze verbinding ervaart. Wanneer je jouw postcode en huisnummer in een privébericht aan me kenbaar maakt help ik je graag verder.
Jelmer
Spijtig om te lezen dat je problemen met de draadloze verbinding ervaart. Wanneer je jouw postcode en huisnummer in een privébericht aan me kenbaar maakt help ik je graag verder.
Jelmer
@Jonathan1982
Vermoedelijk ervaar je de problemen met de draadloze verbinding doordat het modem niet meer goed functioneert. Ik heb je een vervangend modem verstuurd dat binnen 5 werkdagen bezorgd zal worden. Graag lees ik in dit topic terug of met het nieuwe modem de problemen zijn verholpen.
Jelmer
Vermoedelijk ervaar je de problemen met de draadloze verbinding doordat het modem niet meer goed functioneert. Ik heb je een vervangend modem verstuurd dat binnen 5 werkdagen bezorgd zal worden. Graag lees ik in dit topic terug of met het nieuwe modem de problemen zijn verholpen.
Jelmer
@Jonathan1982 Vermoedelijk ervaar je de problemen met de draadloze verbinding doordat het modem niet meer goed functioneert. Ik heb je een vervangend modem verstuurd dat binnen 5 werkdagen bezorgd zal worden. Graag lees ik in dit topic terug of met het nieuwe modem de problemen zijn verholpen. Jelmer
Helemaal geweldig. Met dezelfde doos waarin de nieuwe komt, stuur ik de oude terug neem ik aan?
@Jonathan1982
Je kunt het oude modem inderdaad in de doos van het nieuwe modem terug sturen. Er zit een retoursticker in de nieuwe doos.
Jelmer
Je kunt het oude modem inderdaad in de doos van het nieuwe modem terug sturen. Er zit een retoursticker in de nieuwe doos.
Jelmer
Beste Jelmer,
Kun jij mij vertellen of de modem al onderweg is en óf wat de verwachte aankomstdatum is?
Groet,
Jonathan
Kun jij mij vertellen of de modem al onderweg is en óf wat de verwachte aankomstdatum is?
Groet,
Jonathan
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.